|
|||
|
|||
Quote:
teller staat al op 5 Quote:
godfather heeft deze Jetta ook gehad klopt daar na stond hij te koop op MP leuke Jetta , Quote:
presies Johan |
|
|||
|
|||
GTI lip zit er al een tijdje onder, alleen op de foto's nog niet.
En 16 inch, wie weet ooit, maar eerst de Turbo's eronder. Thanks voor de leuke reacties |
|
|||
|
|||
Hier de rest van het rollend goed dat ik tot nu toe heb gehad in chronologische volgorde:
Polo 6N Eindigde helaas zo: Toen kort een Polo G40 gehad: Toen een A3, origineel gekocht: Toen fun projectje voor erbij, was eerst origineel en rood. G3 gti, mat/vento front/R32 velgen. Huidige auto, Bora V5, origineel gekocht, wielen zijn alweer verkocht. Wil misschien iets anders, 18" stars lijkt me wel wat maar dan moet hij denk te laag liggen om mooi te zijn, en 1 kapot carter is genoeg : En tot slot mijn huidige 2-wieler: |
|
||||
|
||||
Volgens mij doen ze daar goede zaken in Brabant
|
|
|||
|
|||
600 of 750 ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
we wachten af |
|
|||
|
|||
Quote:
750 |
|
||||
|
||||
Hele nette jetta man!complimenten!
|
|
|||
|
|||
die a3 die je had? was dat een 20v? en is die verkocht naar Friesland? Als dat zo is leeft ie niet meer...busje uit een uitrit kwam ervoor en is er met 100 km/h in gevlogen. Jongen hier uit het dorp.
|
|
||||
|
||||
jetta is dikvind je ex-mk3 ook wel errug vet BTW.....
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks man! Quote:
Klopt, die heb ik verkocht naar Friesland. Heb inderdaad toen foto's doorgestuurd gekregen na het ongeluk, flinke klapper geweest idd Quote:
Thanks, mk3 was ook leuk inderdaad, echt low-budget projectje |
|
||||
|
||||
hier is die GT weer
mooie jetta !
|
|||
|
|||
klopt flinke klapper...total loss verklaart. paar lichtgetinte medemensen zijn ' s nachts nog op visite gwst en hebben alles eruit geroofd en wielen gejat.
|
|
|||
|
|||
Zojuist deze einddemper besteld (onderste), hoop dat hij snel binnen is:
Moet nog wel beetje aangepast worden, is voor Golf en Jetta dus eindstuk moet verlengd worden OZ Turbo's zijn hopelijk ook bijna klaar, dan kunnen daar bandjes omheen en kunnen ze eronder. Jetta moet ook nog gekeurd worden. Dit allemaal hopelijk voor 7 maart, dan is de eerste meeting alweer Van mij mag de zomer beginnen, ben de winter beu |
|
|||
|
|||
hee mark is je knalpijp al binnen???
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee nog niet, denk dat ie volgende week ergens binnen komt. Je bent de eerste die het hoort |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik vorige week ook voor mij zilvere GT besteld
|
|||
|
|||
Quote:
Haha toevallig... Mijn middendemper is er ook al tussenuit, die van jou ook? De 54 mm versie moesten we hebben toch? Van de zomer keer naast elkaar zetten de Jetta's |
|
|||
|
|||
Quote:
hee marc ik had liever gehad dat je gevraagd had of tie goed past |
|
|||
|
|||
Quote:
haha is goed zoeken we elkaar wel op je moet in ieder geval niet de 60mm versie hebben dat gaat niet goedkomen, of je moet je spruitstuk ook veranderd hebben naar 60mm.. ik had al een ander spruitstuk en katvervanger en daar zijn nu de andere delen bij gekomen tot achteraan de einddemper heb ik ook vd golf en heb ik een RVS pijp bij die erop gelast wordt gaat weer helemaal goedkomen