|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt me niet zo moeilijk toch?
|
||||
|
||||
ja, makkelijker praten dan doen zeg maar
edit: linkje met het burgerinitiatief http://www.kilometerheffing-nee.nl/
|
||||
|
||||
Klassieker vrijstelling gaat waarschijnlijk de bult op
en heb je een hybride auto mag je ook gewoon km heffing gaan betalen. "Nee hoor, groene auto's blijven goedkoop hoor" ... zei de regering .. Hoppa drie jaar later moet je gewoon weer Bukken Quote:
Thanks, ga hem zo ff invullen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben nummer 1650
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Waar staat dat klassiekervrijstelling verdwijnt? Ik heb dat nog nergens definitief gezien!
|
|
||||
|
||||
Is nog niet definitief Melly, maar hou er maar vast rekening mee ...
Quote:
Reken maar dat de millieu beweging alles op alles gaat zetten om vóór de verkiezingen van 2011 (maar ik hoop op eerder) hun zin door te drijven. Nu hebben ze nog enigzins 'grip' op dit kabinet, als de 'millieumaffia/Groen linksen' straks op moeten zouten gaat het ze niet meer lukken.
|
||||
|
||||
Timing van Geert is perfect !!
Quote:
Last edited by Area51 : 19-11-2009 at 14:00. |
|
|||
|
|||
Woehoew, Wilders for president (op basis van wat hierboven staat iig!)
|
|
||||
|
||||
Toch op de juiste gestemd.
Quote:
Op basis van heel veel zaken. De enige die in Den Haag zijn mond eens durft open te trekken. Dat niet alles even diplomatisch er uit komt is een tweede, maar hij verschuilt zich niet net als Mister Potter achter zijn partijgenoten.
|
||||
|
||||
Juist, heel veel roepen en vooral heel veel roepen over ' oplossingen' die toch nooit doorgevoerd gaan worden is nuttig.
Ik geloof dat Wilders flink wat kostbare vergadertijd heeft opgeeist met zijn dubieuze plannen/stellingen. Dat Wilders nu volledig op de kilometerheffing hamert is naar mijn mening weer een bevestiging van zijn strategie. Ik ben erg benieuwd als deze man in het kabinet komt, of hij ook zijn woorden omzet in daden. Als je al voor een plaats als Venlo geen geschikte kandidaten kan vinden, geeft al aan dat dat niet al te soepel gaat.
|
||||
|
||||
Laat hem maar regeren de volgende termijn, valt ie snel genoeg door de mand. Hij trapt overal tegen aan maar heeft zelf ook geen oplossing.
|
|
||||
|
||||
Och, niemand in de regering durft zijn bek toch meer open te trekken, omdat iedereen die een beetje anders denkt dan de algehele-knuffelgedachte, en het gedogen van alles en iedereen, van alle kanten wordt bedreigd.
Niemand durft het woord neger, moslim, turk, marokkaan, zwart, allochtoon, etc meer in de mond te nemen, omdat ie dan met Hitler vergeleken wordt. Iedere echte Nederlander moet zijn mond houden omdat we anders die "nieuwe Nederlanders" op hun te lange tenen trappen. Als ze hun best doen, een baan zoeken, zich aan de regels en wetten houden, en gewoon de taal leren, zijn ze van harte welkom. Je komt hier vrijwillig heen, pas je dan ook gewoon aan aub. Dat moet ik ook als ik ergens op bezoek ga. De politici zijn onderhand zo doodsbang dat ze overal maar in mee gaan, en dan met zulke ideeën komen om nog een beetje wat te regeren te hebben. Ze roepen nog net niet naar hun mammie, maar ruggengraat tonen ze ook niet bepaald!
|
||||
|
||||
Het ging over de kmheffing, niet over buitenlanders. Of krijgen die daar óók al de schuld van?
|
|
||||
|
||||
Als de buitenlanders die zich weigeren aan te passen, terug worden gestuurd naar hun eigen land, spaart dat heel wat geld aan uitkeringen, en zijn er heel wat minder dikke Mercedessen en vervuilende tweedehands auto's op de weg. Het lost dus wel degelijk wat op lijkt me.
Ik heb het dus niet over immigranten die hier komen werken, een leven opbouwen en zich aanpassen aan hun nieuwe thuisland, maar puur over die lui die hierheen komen vanwege de fijne verzorgingsstaat, waarin je met niks-doen ook nog wel redelijk kunt rondkomen! Kijk maar eens hoeveel werkeloze niet geïntegreerde immigranten we hier hebben, en hoeveel daarvan een auto hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
Precies, van mij mag hij het gaan proberen .. Het huidige cluppie doofpotstoppers/zakkenvullers/links-lullen-rechts-vullen/lak-aan-regeerakkoord/bankwarmhouders bakt er tenslotte ook niks van.
|
||||
|
||||
Ik verheug me er nu al op.
|
|
|||
|
|||
@Arne, hoezo heeft hij zelf geen oplossing? Meer wegen, is al eens onderzoek naar geweest en dat is de oplossing... meer asfalt, en dat hoeft geloof ik maar 0,3% meer te zijn of was het nou 0,03% van de nederlandse grond die geasfalteerd moest worden om wegen te verbreden en aan te leggen zodat het fileprobleem opgelost wordt!?
Kortom, hij heeft wel de oplossing, alleen de overheid verdient daar niks mee... Ondertussen hebben ze het zover dat iedereen naar moeilijke oplossingen zoekt en de simpele (meer asfalt) compleet over het hoofd ziet! Goed gespeeld! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus een nieuwe partij moet het maar kunnen gelijk in elke gemeenteraad te stappen?? beetje onlogisch. Tot nu toe heeft zijn schreeuwen meer bereikt dan jouw stem in de stembus. Niet dat ik voor Wilders ben maar ik ben wel tegen lastenverzwaring op de verkeerde fronten. Ik begrijp trouwens niet dat ze niet eerst met de vrachtwagens beginnen dan het auto park aan te pakken. |