|
||||
|
||||
zekeringen overzicht
Heeft iemand een overzicht van de zekeringen nummers en bijbehorende functies en grootte van de zekering van een MK1 diesel?
Ik heb uiteraard gezocht maar ik kan het hier nergens vinden. In link naar een ingescand instructieboekje zou ook helemaal top zijn. Het gaat om een golf 1 diesel '77.
|
|||
|
|||
Op het deksel staan de nrs
1 dimlicht links 8a 2 dimlicht rechts 8a 3 grootlicht links+controlelampje 8a 4 grootlicht rechts 8a 5 achterruitverwarming 16a 6 waarschuwingslichten en stoplichten 8a 7 binnenlicht,sigareaansteker,radio enachterruitverwarming[stuurstroom] 8a 8 knipperlichten 8a 9 Achteruitrijlichten,claxon,brandstofafslagklep[diesel]auto.chok en stationaairafslagklep[benzine] 8a 10 kachelblower 16a 11 ruitenwisser,ruitensproeier en intervalrelais 8a 12 kentekenlicht 8a 13 stadslicht en achterlicht rechts 8a 14Stadslicht en achterlicht links 8a 15 koelluchtventilator 16a Last edited by golf mkII 16v : 14-11-2009 at 18:52. |
|
||||
|
||||
Super!
Bedankt!
|
||||
|
||||
en voor de 83er golf gti?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie dat je de info al hebt gekregen. Ik heb zelf ook een mk1 Golf L diesel van januari '77 (origineel hollands). Is die van jou ook een 'hollandse' wagen en van welke maand is die? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die van mij is ook een orgineel Hollandse wagen met dus ook een kenteken uit 77. Mijne is van april 77. Als je hier je chassisnr invult dan kom je nog wat meer te weten over je auto. Wrs is die van jouw van de band gerold in '76. Heb jij er toevallig de boekjes nog bij?
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de zekeringen uit het instruktieboekje van mijn golf GTI van 78 |
|
|||
|
|||
Quote:
Is niet het zelfde Is gelijk aan die van de eerste golf2 |
|
||||
|
||||
oke mooi heeft iemand hier een overzicht van of kan ik dit ergens zelf checken
|
||||
|
||||
Quote:
De mijne is in december 1976 van de band gerold. Welke kleur is jouw wagen? Ik heb wel het originele instructieboekje erbij, maar helaas niet het service/stempelboekje. Heb onlangs de vraagbaak 'Dieselmodellen 1977 - 1980' en 'So wird's gemacht' aangeschaft. In deze handboeken staan o.a. de zekeringoverzichten. De vraagbaak is nog nieuw leverbaar bij www.asnbooks.nl. 'So wird's gemacht' is zeker een aanrader (met veel afbeeldingen etc..), maar is, voor zover ik weet, niet meer leverbaar. Ik heb de mijne op de Watercooled meeting '09 op de kop getikt. |