|
||||
|
||||
Gister gespot in Roermond bij de gamma rond 20:15:
Kaiser Bier T2 Kenteken: AL-82-48 |
|
|||
|
|||
gister in damwoude rond 14.30 een t1 op een trailer
|
|
|||
|
|||
gisteren in krimpen a/d ijssel een grijse golf 1 met verlaagd dak
was net te laat voor een foto kent iemand die auto hier |
|
||||
|
||||
deze??
|
|
|||
|
|||
vanmiddag in gouda bij de vw een gele oprij wagen met de tekst vwdubedition
wie o wie was dit? je wilde mijn auto niet kopen omdat je een golf mooier vind, je hebt gelijk
|
|||
|
|||
Quote:
die heb ik pas ook zien rijden tussen krimpen en bergambacht ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
die staat altijd op MIVW toch?
|
||||
|
||||
gister eind vd middag een t1 op een ambulance op n201 bij winkelcentrum amstelplein uithoorn
|
|
|||
|
|||
Quote:
jep die was het ja |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat waren wij Je heb nog gezegd dat de golf te koop was. Ik keek er nog naar, vond de auto mooi verlaagt, en een beste onderlip. Maar de bestuurder van de gele kanarie (sleep auto) is steef. Ik zat er naast . ook leuk om hier genoemd te worden gr
|
|||
|
|||
stond/staat idd altijd op mivw
ik wist wel dat het iemand van hier was/is maar weet niet jullie naam dank je, die spoiler gaat er weer van af, is een imi GTI lip en is dus van een beetje te hard plastic idd is wel een keer leuk om een zuid hollander hier te spotten ipv alleen maar friesen die hier gespot worden
|
|||
|
|||
Een hele dikke rode corrado vr6 bij de shell in elsloo (limburg) gisteravond
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaag gespot op de parkeerplaats bij revalidatiecentrum Beesterzwaag.....de oranje type3 variant..... Helaas was er geen plek meer om naast te zetten en een foto te maken..... Dikke wagen om te zien.......en nice colour.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik daar vorige week ook zien staan |
|
||||
|
||||
Vandaag op de A12 een VW1600 ,met kenteken AM-80-**.
René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
afhelopen week een mat zwarte golf 2 met rolkooi helemaal beplakt met jägermeister stickers tussen beek en schimmert ergens.... iemand van hier???
|
|
||||
|
||||
Vlak voor de a1 nog op de a28 bij amersfoort zag ik deze lage gti op dikke BBS wielen, slechte foto maar de eigenaar herkent de auto vast
|
|
||||
|
||||
Vanochtend op de A7 richting Groningen, een witte golf 1 met 15 inch en hawai slinger aan de spiegel!
Mijn excuses voor het bumperkleven van mijn kant, maar je had wel wat later naar links gekunt:P Was trouwens een diesel te zien aan de forse pluimen Oja, ik zat helaas in een astra station |
|
|||
|
|||
net even koffie gedronken bij Van Beynum in Gouda . Bij een forum collega . .
Nette golf 2 . |
|
||||
|
||||
vandaag op de Kleiweg in hillegersberg een compleet standaard mk1 gts.. niet in superstaat maar wel wel erg leuk.