|
||||
|
||||
Bedankt! Zit nu op 10.002!
|
|
||||
|
||||
Spuit 11 is er ook!
|
|
||||
|
||||
vanmorgen even bezig geweest met de kever van mijn broeder.
toch de kever voor een extra smak na de grond gegeven. recept was stelplaatjes omdraaien, en stelbouten wat beter afstellen uitkomst was toch weer een goede 2.5 cm verder na moeder aarde. ofdat hij dadelijk de stoep afkan vraag ik me toch wel af |
|
||||
|
||||
Thanks voor de pics broertje!
|
|
||||
|
||||
Hij ligt er weer een stuk beter bij Wanneer ga je weer verder Ampi? want W'see '10 moet je toch echt wel halen..zou anders wel schandalig zijn Ik pak misschien vrijdag een dag vrij om heel de dag aan de golf te kunnen werken en spullen naar coater te brengen. Heb er nog niks van gehoord, ik bel ze morgen ff want kwam er vandaag niet van..
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hee robbie,
Zaterdag ga ik weer verder. Zit Thuis ook niet stil. Ben 'as-we-speak' bezig met demonteren van koplampunit en behuizing daarvan wit te spuiten! W-see word gewoon gehaald kerel! We gonna roll thru velden-am-see! Heb je eerste lading van coater al wel terug? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nee eerste lading heb ik nog niet terug, hij zou bellen maar niks van gehoord dus ik bel hem morgen even. Ik hou je wel ff op de hoogte! Zie ik je zoiezo zaterdag!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Met de kevert is gelukkig ook weer aardig opgeschoten vandaag. Ziet er nice uit Ampi!
Ben je er volgende week ook weer? |
|
||||
|
||||
Jup, volgende week ben ik ook weer van de partij!
Vandaag idd veel gedaan. Begin gemaakt aan spuiten achterbumper Bougiekabels vervangen Koplampen laatste laag wit gespoten op binnenwerk daarna gemonteerd een en ander weer beetje uitgezocht Binnenwerk van een deur voor deel gemonteerd Knippers gemonteerd Ik had natuurlijk ook weer geweldige hulp vandaag!
|
||||
|
||||
weer een update van mijn kant. We zitten niet stil. Achter de schermen gaat montage en voorbereiding tot montage weer verder.
Zaterdag al heel vroeg bij Ralf geweest van Qustoms.nl. Het wordt tijd dat iemand een keer de strijd aan gaat met paruzzi! onderdelen gekocht tegen een prijs die 10 tot 20% lager ligt als hen. Oeps, of heb ik nu ineens reclame gemaakt! hahah Gezellige gast en goede service. Besteld: Spacers, druinplaten, urethaan torsiestaafrubbers, schokdempers, en nog wat klein spul. Kan ik weer even vooruit. Zaterdag bezig geweest om torsiestaafrubbers te vervangen. Dat viel wat tegen maar was uiteindelijk wel goedgekomen. Hier een foto van de spacers, deze zorgen er nu voor dat m'n banden door de schuinte niet tegen body aanlopen NET ZO DIK ALS EEN ROL SCHILDERSTAPE! Gemonteerd:
|
||||
|
||||
Netties Ampi!
Komend weekend weer bezig? Anders kom ik wel even blieken weer. Was er afgelopen vrijdag ook, Golf van Robbert naar de lasser gebracht!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man! Stiekem toch wel lekker op weg nu met de kevert en nu heb je alle ruimte nu mijn golf bij de lasser staat Geniet ervan want golf komt hopelijk snel weer terug
|
|
||||
|
||||
die chromen deksels gaan je roesten waar je bij staat.
voor de rest, keep it up!!
|
||||
|
||||
Quote:
Impulsieve aankoop, maar wel makkelijk te vervangen. Wacht het even af, anders snel genoeg andere erop..
|
||||
|
||||
Ik heb nog een bosje sleutels gevonden van deze kever geloof ik, zeker weten doe ik het niet, kan ook de ex mex zijn .
|
|
||||
|
||||
Quote:
ohhh... kun je foto posten? Als ze van deze zijn wil ik ze wel graag hebben.
|
||||
|
||||
Vandaag was een topdag! Gelukkig geen enkele idioot van Dubclub geweest, zodat we lekker door konden werken!
Begin gemaakt aan tapijt! Versnellingspook-opening en opening voor handrem diende nog in stof gemaakt te worden. Onder tapijt ligt originele rubbere mat met daaronder dreunplaten! Vandaag ook de motorklep geassembleerd en en gemonteerd! Tering, duurde even voordat we in de gaten hadden hoe de veer gemonteerd moest worden.. Resultaat: Tevens ook achter de spacers nu definitief gemonteerd. Eerst nog even de veerplaten 'bijsnijden' Overview