|
||||
|
||||
ik snap het niet mee...wie is nou met wat bezig over wie, terwijl het wat niet meer van wie is omdat het wat weer wordt aangeboden aan wie? |
|
||||
|
||||
Quote:
als je nu al je gezeur kan beperken tot dit topic aub. dan kunnen wij ook weer genieten van het forum.
|
||||
|
||||
Ik kan de personen die ongepaster/disrespectvoller reageren/een-hogere-pet-van-zichzelf-op-hebben dan Misha hier weer met de neus aanwijzen (en toevallig staan die ook hier weer vooraan te schreeuwen)... Waarom blijven de pijlen op Misha gericht? Omdat hij constant reageert op aantijgingen en op een gegeven moment (en hoe begrijpelijk!) pissed off wordt? Waar blijft de Domi-gate? Waar blijft de Richard-Polo gate? Waar blijft de Zweiter-gate? Mods, duw dit topic toch op slot, want is dit nou een eerlijke discussie???
|
|||
|
|||
Ik kap er mee want, eerlijke discussie zal het toch niet worden... Ik weet al wie de gebeten hond is en omdat ik bijvoorbeeld telkens hap op wat Misha zegt heb ik het dalijk nog zelf gedaan ook nog, ja nu speel ik de gebeten hond!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ongelovelijk dit Topic.
Heren, Laten we alstublieft weer eens gewoon over auto,s motoren, chroom, matzwart, carbon, verlagen, orgineel, meetings, bierdrinken, cleanen,rat-rides, luchtkoelers, lexuslook, waterkokers, turbo's, OEM, cc's, webers, injectie, wielen, bbs-en, spuiters, lassers, verbreders, poetsen, wassen en buitensporig veel geld/ tijd of beide in je grote liefde/hobby namelijk je VAG-automobiel steken hebben. Alstublieft..
|
||||
|
||||
Nee he, niet wéér over BBS-sen beginnen hoor ...
|
|||
|
|||
Quote:
Je draait de rollen om, natuurlijk reageert die daarop en wordt ie pissed, komt omdat het daar niet om draait. Het ging om het inhoudelijke aspect en de reden WAAROM er aantijgingen zijn. Maar dat raakt een beetje uit context... |
|
||||
|
||||
oowww mijn oude Jetta staat weer te koop.
Helemaal niks mis met de auto of heb ik iets gemist?
|
||||
|
||||
Quote:
de vinger op de zere plek, heeft niks met het omdraaien van rollen te maken (trouwens niks persoonlijk opvatten hoor Melvin, dat is niet mijn bedoeling) als het gaat om het inhoudelijke aspect en om de reden WAAROM er aantijgingen zijn TEGEN 1 BEPAALDE PERSOON, dan doe je dat toch even netjes via een pm? Dat mods hier een topic van maken met de naam Misha-gate is toch te gek voor woorden? En dat er altijd personen op dit forum klaar staan om olie op het vuur te gooien mag bekend zijn, dus een topic als dit kan je verwachten. Ik blijf erbij dat dit een hele oneerlijke (en inderdaad uit de context getrokken) discussie is (en dan druk ik me nog netjes uit)... ik blijf er bij dat dit topic een heel groot slot verdiend.
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 11-11-2009 at 11:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker niks mis mee Vincent, hij is beter dan ooit geloof ik
|
||||
|
||||
Ten eerste IK ga hier geen partij kiezen, ik geef alleen mijn mening.
De laatste paar maanden lees ik iedere keer dit soort topics waar voornamelijk dezelfde mensen in reageren. Ik heb ook diverse keren de neiging gehad om te reageren op sommige antwoorden die ik daarin lees, omdat ik het er wel of niet mee eens ben of omdat ik er ook een mening over heb. Waarom ik niet gereageerd heb? Geen idee, misschien omdat me dat verstandiger leek. Ik ken mezelf een beetje en ik weet dat ik nogal snel uit emotie ergens op kan reageren, wat hier dus waarschijnlijk ook gebeurt was. In dit topic gebeurd dit ook, dat weet ik zeker. Volgens mij hebben een hoop mensen een hekel aan Misha want de opmerkingen liegen er niet om. Ik ben het ook lang niet altijd eens met Misha, maar enkele van zijn auto's kon ik toch wel waarderen(ik heb er zelfs 1 gehad). Waar 2 partijen ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Als Misha zou stoppen met op alles en overal op te reageren incl de JVT taal en de rest eens zou stoppen met de haatcampagne tegen hem dan zou het forum weer een stuk frisser zijn. Ik weet het een forum is ook om te discussiëren maar naar mijn idee gaat dit te ver. Tuurlijk hebben de mensen hier gelijk en vraagt hij een hoop geld voor een auto en idd het is iedere keer hetzelfde wat hij doet(schroefset, wielen), maar dat zijn ook dingen die ik als eerste zou doen als ik een andere auto had gekocht want dat is het eerste wat je ziet en de grootste verandering. Een hoop mensen op dit forum doen dit behalve dan dat ze meer een band met hun auto hebben en deze dus veel langer in bezit hebben. Dus even in het kort, Misha stop met reageren op iedere opmerking die jij of 1 van je clubgenoten krijgt in een topic. En voor de rest spreek Misha eens aan op een meeting want er zijn genoeg meetings waar hij naartoe gaat. Of durft dan niemand meer omdat er geen toetsenbord en een beeldscherm meer tussenzit? Just my 2 cents, oftewel mijn mening. Grtz Sander
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je er ooit al eens bij stilgestaan dat er ook wat over die bandjes en dat rijden op bumpstops wordt gezegd om de veiligheid niet compleet uit het oog te verliezen? Niet alles is een aanval, soms is het ook gewoon goedbedoeld advies. Goedkope schroefsetjes zijn niet gemaakt voor op 't circuit, of voor extreem gebruik, maar goed laag rijden, op een veilige manier kan altijd. Als er echter geen veerweg meer overblijft, is het einde een beetje zoek. Neem je daarbij ook nog van die smalle bandjes, vraag je mijns inziens een beetje om problemen. En jochies van 18 / 19 jaar, met een twee weken oud rijbewijs, lezen net zo goed mee hier, en bouwen net zo goed hun auto's (met die van forummers als voorbeeld), niet alleen die ervaren rally-piloten. Quote:
Jij levert keer op keer weer dikke bakken af, dat zijn jouw woorden. Je verlaagt auto's en schroeft er andere wielen onder. Wat Martinus doet is "dikke bakken bouwen", verlagen kan iedereen en hun moeder. Laat me nou eens een auto zien die je gebouwd hebt die inderdaad anders is dan anders, waar inderdaad echt veel werk in gestoken is, die vernieuwend is, of gewoon helemaal af! Dan mag je zeggen dat jij en jullie clubje een echt dikke bak hebben afgeleverd. Trots mag je zijn zoveel je wilt, maar plaats je daarmee dan niet boven de anderen hier op 't forum, dat maakt je niet geliefd. En hoe je mijn tekst gaat zien maakt me verder niet uit. Het is bedoeld als goed bedoeld advies, niet als aanval oid.
|
||||
|
||||
Mijn mening: (ook al vraagt daar niemand naar)
Ik denk dat de toon in deze discussie is gezet op pagina 1 door een volksforum crew member..... Dus als deze leden deze discussie's liever niet zien op het forum adviseer ik ze eerst eens voor hun eigen deur te vegen.
|
||||
|
||||
Quote:
pardon? dus jij bepaalt dat het dan een dikke bak is? wie plaatst wie nou boven anderen chris, je doet er nu toch net zo hard aan mee? (ik tik dit trouwens met een dikke vette smile op mijn gezicht, het is niet zo dat ik trillend van woede achter mn macje zit, dat even voor de beeldvorming. Komen we elkaar eens tegen, drinken we net zo vrolijk eentje. Een GEZONDE discussie moet kunnen hoor. *smiley van twee poppetjes die elkaar knuffelen* )
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 11-11-2009 at 13:33. |
|
||||
|
||||
Inderdaad, wat jij een dikke bak vind moet je zelf weten.. wat ik al eerder heb gezegd, volgens veel mensen heb je pas een dikke bak als je er een dikke motor in hebt liggen.. vind ik een beetje raar. Tuurlijk is het vet als er een dik blok in hangt, maar iets wat niet snel is kan net zo goed mooi zijn. Er rijden tal van dikke golfjes 1 met maar een 1.1 onder de kap. Nogmaals, dat ik trots ben op mijn of auto's van clubgenoten heeft niks te maken met je boven de rest plaatsen.. dat is slechts wat jij/jullie ervan maken.
Ik rijdt al sinds dag 1 op goedkope schroefsetjes en smalle banden, ik heb nog nooit een ongeluk gehad, ik rij ook niet alsof ik op 't circuit rijdt. Ik rijdt rustig omdat m'n draagarmen 2cm boven de grond hangen, niet omdat ik 165/40 op 7j heb of omdat ik op een goedkoop schroefsetje rijdt. Overigens hangt mijn Jetta sinds het weekend ook wat hoger zodat hij niet op stops ligt en (belangrijker) de stuurstangen en aandrijfas vrij lopen.
|
||||
|
||||
Quote:
Och Sander, kom nou... Mish koopt wat leuke velgjes, en monteert een schroefset (laat monteren tegenwoordig), en vindt gelijk dat ie alweer een auto heeft gebouwd waar anderen van kunnen leren (zijn woorden). Het is een leuke Jetta, en het zijn leuke wieltjes, en het ziet er allemaal leuk uit omdat het zo laag is, maar echt iets aparts is het nog lang niet. Neem dan een set velgen die niemand heeft. Verlaag de auto zo ver, maar dan op een veilige manier, met veerweg, met een goede schroefset, met grip. Zorg dan dat je een nette motor in een minstens even nette auto hebt liggen. Zorg dat je een echte set banden kwijt komt onder je auto bij een dergelijke verlaging, door eens wat moeite te doen, etc. Het zijn allemaal leuke auto's, maar niet bepaald van dat niveau dat anderen er ook echt iets van kunnen leren. En doe je het wel om anderen iets te leren, zorg dan dat ze het goed leren. Constant op bumpstops rijden is niet wat je het nieuwe publiek wilt leren. Als Misha tevreden is met zijn auto's, is dat prima. Dat ie er trots op is, vind ik alleen maar goed. Dat ie anderen iets wil leren, super! Maar ga niet als een of andere auto-God over het forum stampen, en doen alsof je "all-that" bent. Misha is degene die loopt te roepen dat "zijn shit lauw is", dat iedereen wat van de DubClub kan leren, en dat ze naar hun eigen forum vertrekken omdat het niveau hier op Volksforum te laag is. Beetje hoog in de bol mag je dat wel noemen denk ik. Maar laten we vooral allemaal lekker ongesteld over het forum lopen tippelen, en vallen over ieder klein woordje dat niet in het totaalplaatje past. Alles is mooi en goed!
|
||||
|
||||
* pakt chips en cola*
|
|
||||
|
||||
Damn jammer dat ik de dit gemist heb, tis nu een beetje laat om nog wat te zeggen.
Wil alleen maar zeggen dat ik het voor de volle 101% eens ben met de post hierboven.... p.s. Heb wel regelmatig reacties gezien in te koop topic van medeforummers, als die een keer €1500,- voor een MKII durfden te vragen, dan was dat volgens Misha veels te veel, maar die van hemzelf zijn allemaal minimaal €3000,- waard. Enigste reactie die ik in dit topic ga zetten hoop ik...
"Anatidaephobia: The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you." Last edited by OldSkool-II : 11-11-2009 at 13:57. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mish, alsjeblieft, moet ik gaan quoten wat je in andere topics hebt gezegd? Een forum werkt niet zo. Je kunt hiet het ene moment iets zeggen, en het andere moment ontkennen. Denk dan liever wat langer na, want als het er eenmaal staat, staat het er. En Sander, ik heb het al eerder gezegd, ik ga hierdoor echt niks slechts in forummers zien. De reden dat ik hier zit is om mijn ding te doen, en meningen te geven en ontvangen.