![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is dan toch gebeurd.... ![]() ![]() Mijn MK2 Verkocht en mezelf een cadeautje gegeven. ![]() nog even wachten op de aflevering (nu zaterdag)!!!! kan haast niet meer wachten :p 1.8 20v 125pk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() :biggrin: Fette Bak!! :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() mooie auto, plannen mee? :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() WOW!! Gefeliciteerd man!!!
|
||||
|
||||
![]() 125 pk? denk of 150 of 180....
saaie wagen, veel plezier ermee... :p ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: met de nadruk op was :biggrin: Ik ben in juli begonnen bij HP Nederland, dus ik ben geen studentje meer. Aangezien ik iedere dag 140km moet rijden heb ik besloten dat de mk2 wegmoest. Hij zoop op het laatst in 1 week +/-6 liter olie, en als er dan ook nog versleten GTI stoelen in zitten en je staat om de 20km stil op de vluchtstrook om olie bij te vullen dan heb je het wel gehad na 2 weken. En deze heeft ook dikke stoeltjes, 125pk, 170nm bij 4200rpm, en een ontzettend geil blokkie onder dat kappie :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is geen 20VT helaas.... volgens een anwb boekje wel een GTI ![]() maar het is een 1.8 20v met 125pk. Heeft ook een hele tijd geduurd voordat ik het snapte hoe het nou precies zat. ![]() en jaloers hoeft echt niet hoor, vanmiddag al aan het denken geweest over een mk1 voor erbij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doen doen doen!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan wil ik um wel in dezelfde kleur als mijn mk IV ![]() geweldig kleurtje beetje grijs, zwart, blauw, groen, pareleffect ![]() foto's doen dat IV'tje niet echt het recht dat ie verdient. en plannen tja, zo glad mogelijk!!! ![]() misschien een R32 bumpert of anders een gladde voorbumper met v6 lip met mooie gladgewerkte sideskirts maar in ieder geval zo glad mogelijk en zo laag mogelijk, over de wielen twijfel ik ook nog! Tijd genoeg, ik weet wel dat ie trekt als een gek, heb haar 3 dagen gehad en toen moest ze terug naar de spuiter. Ze had een klein plekje achter op de deur (vorige eigenaar was gezin met kleine kinderen ![]() Dus vroeg ik of dat bijgewerkt kon worden. Deal gesloten met die manager dat ze de hele zijkant deden spuiten, ik ga de auto halen echt totaal geen kleurverschil. Alleen zat er net onder de rubber een luchtbelletje dus heb ik d'r afgekeurd, moesten ze het overnieuw doen! ![]() Heb ondertussen een Audi A2 1.4 16v mee ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen...
en ja over de wielen 19'' A8 wielen natuurlijk staat echt stoer op een type 4 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje! 19" ben ik absoluut met je eens :biggrin: , maar ik wil iets speciaals. :p mkIV's met A8 wielen zijn er helaas al te veel van. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maak me GEK!!! ![]() binnenkort even kijken voor een middenarmsteun voor voorin (met telefoonconsole). trouwens nog vergeten te melden. Het is een '99 er heeft er 80.000 gelopen en heeft al het onderhoud gehad bij de VW Dealer!! en daar heb ik d'r ook gekocht :biggrin: Last edited by kevintdi : 15-10-2004 at 10:46. |
|
||||
|
||||
![]() nice
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas was het interieur al verkocht en de bodyset ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb gister in de Ahoy - 100% tuning! mooie velgjes gezien voor onder dit golfje! :p :p :p
|
|
||||
|
||||
![]() Vierkante velgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() 80.000 km is niet veel in 5 jaar tijd! maar zuipen die 20 kleppers niet ontiegelijk?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
? ? ? ? uhhh ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mahhh valt mee gemiddeld rij ik 1/12 / 1/14, maar dan rij ik ook niet zuinig :biggrin: maarja inderdaad ga niet iedere keer vol gas 7000 toeren jagen want dan gaat het snel naar de 1/4 1/5 ![]() |