![]() |
|
|||
|
|||
![]() nieuwe update,
we zijn afgelopen week lekker bezig geweest. ik heb de auto verder bekleed en de kooi erin gemonteerd [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() [IMG] ![]() ook hebben we het (inmiddels wat minder) kloppend hart verwijdert [IMG] ![]() [IMG] ![]() en de nieuwe hohouwers (remmen) zijn binnen gekomen... [IMG] ![]() dit zijn de voor en achter klauw heb de schijven van een seat ibiza cupra. vandaag gaan we het motorruim leeg maken en cleanen. |
|
||||
|
||||
![]() de kleur kun je zo laten veranderen bij het rdw...
en anders maakt het ook geen hol uit al staat er een andere kleur op,mijn daily is blauw en staat groen op kenteken ![]() leuke vorderingen,gave remmen ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze blijf ik alvast volgen
ben ook met zo een ding bezig lol :-) |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, hoeveel vermogen wil je op uit komen met een 2,0 20vt...???
|
|||
|
|||
![]() hoi,
@ de pul: heb jij geen last met keuren van je auto? dat de keurmeester gaat zeuren? @ lars v5 ik hoop op een magere 370/400 pk uit te komen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nope,kleur is geen punt voor keuring...
|
||||
|
||||
![]() het halve forum rijd met auto's die een andere kleur zijn als op kenteken(om je over te halen je einser die geile groene kleur te geven
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wordt flink aangepakt! Vooral van binnen vind ik hem erg netjes. De rolkooi zit er trouwens wel stevig in met al die bouten
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dit is volgens mij de enige manier om je rolkooi zo vast te zetten. ik zit niet graag in een auto waar een kooi in staat die "los" zit. dat is gevaarlijker dan geen kooi. ![]() en een mooie bijkomstigheid is dat hij op deze manier nog meer stevigheid aan de carrosserie geeft. ![]() ben nu bezig met het doorlassen van de motorruimte. ook weer om stevigheid te creëren. ![]() @ de pul: wel beter dat ik hem kan spuiten dan. geld dit dan ook als je je motorruimte meespuit? |
|
||||
|
||||
![]() ja,zou niet weten wat iemand daarvan wil zeggen.
wil je op safe spelen stuur dan je papieren op naar veendam met een begeleidend briefje"hij is nou ......." dan heb je het netjes op papier.... maar nogmaals ik heb nog nooit gehoord dat er moeilijk over gedaan werd.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
helemaal top! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuke motor....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() we hebben binnenkort evan contact voor een afspraak. |
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er goed uit, onderstel en wielen al over nagedacht?
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]() Je kan ook de binnenkant van het tankklepje in de originele kleur laten, is volgens mij al voldoende.
Maar waarom laat je niet de hele golf herkeuren? Het blok en de kleur op papier laten zetten, kost tegenwoordig bijna niets meer. En je loopt op meerdere fronten geen risico. In ieder geval succes met alle werkzaamheden |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
onderstel nog niet echt nee wielen min. 16 inch anders passen de remmen niet voor... veren laat ik eronder zitten, fk hardheid en hoogte verstelbaar draagarmen met powerflexrubbers of polytereen bussen watdan? heb je nog tips? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dit is uiteindelijk ook de bedoeling. |
|
||||
|
||||
![]() hoe is het hiermee afgelopen?
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels is de auto verkocht, aan een vriend van me die weer vol goeie moed verder gaat met het project.
|
|
||||
|
||||
![]() jammer man....maar wel top dat er mee door gegaan word.