|
||||
|
||||
Hier kan ik sleutellen en houden we onze feestjes...
|
|
||||
|
||||
what the fuck.....
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook en anders is er het mooie grasveldje waar mijn schuurtje vol met troep staat achter mijn huis |
|
||||
|
||||
Ik benijd de mensen met een grote schuur hier. Een goeie schuur = basis van een goed project!
|
|
|||
|
|||
1600m2 rechthoekig niet warm te stoken maar wel lekker de ruimte
|
||||
|
||||
buiten. Heb alleen een carport boven mijn hoofd. met een balk er aan voor de motors er uit te halen
Last edited by Gino89 : 04-11-2009 at 23:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
Holy flying fuck! Dit is gewoon te tering vet! Water-, lucht- en gerstennat-gekoeld! Nice... Huren jullie dat met een clubje? |
|
||||
|
||||
Quote:
Was idd een erg gezellig feessie
|
||||
|
||||
Heb een garage van 4 x 12 aan men eige stekkie.
Heb er vorige zomer een smeerput in geplaatst van 4m lang 1m breed en 2m diep. met licht en stekkers in de put. Deze winter begin ik eindelijk aan de GTI te sleutelen. Zal binnekort eens foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
Voor de vorm: Mijn huidige sleutelplek....
Maar over een jaar vanaf nu heb ik een nieuwe !!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, niet gehuurd. Heeft mijn vader jaren geleden samen met mijn oom gekocht om de auto's te stallen en te sleutellen. Maar er worden meer feestjes gegeven de laatste tijd dan dat er gesleuteld word Quote:
Vond ik ook |
|
||||
|
||||
Supervet allemaal, word er echt jaloers van!!
Ik erger me vooral aan leegstaande schuren en loodsen die weg staan te rotten klaar voor de sloop, maar als je er iemand benadert over huren om te sleutelen, nee nee olie en troep enzo. Zonde dat zo'n ruimte daar staat te staan en er niks mee gedaan word :s Echt jammer is dat... Als iemand nog een ruimte weet in omgeving Roosendaal-EttenLeur-Breda (woon zelf in Oudenbosch) hoor ik het graag!! Ik zoek eigenlijk een tijdelijke ruimte om mijn T3 bus op te peppen in voorjaar/zomer |
|
|||
|
|||
Lekker buiten in het zonnetje
en als ik mazzel heb en het regent dan bij een vriend in de loods
|
||||
|
||||
Ben nog lang niet klaar, maar de nieuwe garage/sleutelplek begint langzaam vorm te krijgen...:
De (zielige) Derby: De (nog zieligere) Polo:
|
||||
|
||||
phoe wat zitten hier super plaatsen tussen,
kga binnekort ook eens druk op zoek naar een ruimte bij een tuinder ofzo hier.. doe het nu op straat we zitten hier op de hoek dus probeer met sleutelen altijd het eerste plekje aan de poort deur te pakken is het 3 stappen van de schuur naar de parkeerplaats
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Meestal lekker sleutelen naast het huis op voor op de oprit. Speciale dingen op de brug bij goede vrienden. Heb wel een kleine garage tot m'n beschikking maar daar past de B3 niet in. Deze gebruik ik voor de projectjes die buiten de wagen kunnen worden gedaan.
Een echte sleutelruimte komt er wel maar heeft even geen prioriteit (helaas)... |
|
|||
|
|||
deel van de hokken |
|
||||
|
||||
Buiten in de tuin en als het echt moet, (half) in de garage.
En soms bij mijn part-time werkgever, de plaatselijke VW dealert