Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 03-11-2009, 21:58
Sparhawk's Avatar
Sparhawk Sparhawk is offline
Forum Regular

Default Sparhawk

Zit al even hier op het forum maar zal me nu ook maar eens even officieel voorstellen
Ik ben Marc, 24 jaar en heb sinds een maandje of 3 een golf 1 cabrio uit '85
Hierbij de foto's:

Dit is overigens mijn 2e auto
Dit is mijn daily:

Plannen die ik heb met de cabrio:
- andere grill
- smalle chromen bumpers
- wat plekjes bijwerken of misschien wel complete respray in de toekomst
- misschien andere velgen
Reply With Quote
Old 03-11-2009, 22:01
bjuriaan's Avatar
bjuriaan bjuriaan is offline
VW Fanatic

Mooie wagen's man...

Andere velgen, zou ik niet doen. die classic zou ik houden...
Reply With Quote
Old 03-11-2009, 22:08
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Ja ik twijfel ook nog heel erg hoor want ik vind de classics ook wel erg mooi staan en hij blijft/wordt in de oude stijl met chromen bumpers etc dus daar passen ze ook wel bij
Maar mocht er wat anders komen dan word het een setje bbs rm/rs of in die richting
Heb ook een setje bbs ra met zwart hart en daar wil ik de randen van gaan polijsten en dan kunnen die er onder en kan ik de classics helemaal op gaan knappen want die hebben ook nog wel wat schade
Reply With Quote
Old 03-11-2009, 22:14
Kaj_A's Avatar
Kaj_A Kaj_A is offline
VW Addict

Ook welkom Marc
Spreek je nog wel weer eens
Reply With Quote
Old 03-11-2009, 22:16
timson's Avatar
timson timson is offline
Forum regular

welkom! erg mooie bakkies hoor!!
vooral die cabrio vind ik erg netjes
Reply With Quote
Old 03-11-2009, 22:33
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Thnx Kaj
We spreken mekaar sowieso weer volgend jaar op de meetings en misschien wel eerder

@Timson: Dank je, de Ibiza rijd echt super (vooral door het ABF blok )
Maar de golf ben ik echt al lang gek op, vooral als hij wordt zoals ik in mijn hoofd heb
Reply With Quote
Old 04-11-2009, 00:15
Miata's Avatar
Miata Miata is offline
Forum Regular

eey marc,
vette auto's maar dat wist je al
raampje @ de golf moet je nog wel aanpassen hoor :P en ben benieuwd naar hoe de bss ra's gaan staan eigenlijk
Reply With Quote
Old 04-11-2009, 00:34
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by Miata
eey marc,
vette auto's maar dat wist je al
raampje @ de golf moet je nog wel aanpassen hoor :P en ben benieuwd naar hoe de bss ra's gaan staan eigenlijk

Thnx
Ben ik ook wel erg benieuwd naar eigenlijk, denk dat er nog wel wat gevloek en gescheld aan vooraf gaat voordat ze er op zitten maar ja ik heb gezegd dat ik ze zou polijsten dus nu moet ik wel he
Reply With Quote
Old 04-11-2009, 11:14
Gemballa's Avatar
Gemballa Gemballa is offline
VW Fanatic

hee marc leuk dat je er ook bij bent! zeker leuke auto's maar oppassen als je in je ibiza rijd en een oude groene jetta ziet he! Komt er trouwens nog een ander blok in je cabrio?

Last edited by Gemballa : 04-11-2009 at 11:18.
Reply With Quote
Old 17-11-2009, 22:09
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Van het weekend even potje Belgom gehaald en de deurklinken er mee gedaan

Voor (was ook wel beetje nodig ):

Na :

Binnenkort eens even het hele chroompakket: sierlijsten (boven en onder), raamlijsten, tankdop en de deurgrepen nog keer helemaal uitgebreid doen

Als er echte updates/veranderingen aan de auto komen dan maak ik wel even een projecttopic aan
Reply With Quote
Old 30-11-2009, 22:45
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Afgelopen weekend andere velgen onder de cabrio gezet, deze had ik tijdje terug al gekocht
Gaat om een setje BBS RA, de ATS classics zijn ontdaan van hun bandjes dus die worden nu aangepakt
Als ze opgeknapt zijn gaan ze waarschijnlijk in de verkoop, heb al een ander setje in gedachten die ik persoonlijk nog niet eerder onder een cabrio heb gezien dus hoop wel dat het gaat staan maar denk het wel:

De foto's:

Naafkapjes had ik er niet bij toen ik ze kocht maar deze met vw logo heb ik gratis van de velgenzaak gekregen

Reply With Quote
Old 30-11-2009, 23:00
gbgolf2's Avatar
gbgolf2 gbgolf2 is offline
VW Addict

leuke en strake cabrio:P
Reply With Quote
Old 07-12-2009, 06:19
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored

Welkom hier,nette wagens heb je!
Reply With Quote
Old 27-01-2010, 22:44
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Zaterdag heb ik de Ibiza verkocht, hij gaat ingeruild worden op een Seat Arosa uit 2005
Reden van verkoop is dat de Ibiza een beetje duur begon te worden en ik met de Arosa ook in de toekomst gewoon de golf kan behouden
Als ik hem in mijn bezit heb en het weer iets beter is dan ga ik wel even foto's maken

Tevens kwam ik gisteren thuis uit het werk en stond er in 1 keer een schilderij op tafel
Mijn oom verveelde zich en had zin om weer eens wat te schilderen dus het was niet op aanvraag dit keer
Hij komt grotendeels overeen met mijn eigen cabrio maar mijn oom wist niet meer 100% zeker hoe de mijne er bij stond en daarom komt de kleur van de kaphoes niet overeen maar desondanks vind ik hem echt heel erg vet
Dit is het resultaat geworden

Schilderij is 50x50cm trouwens

Ik heb er van de zomer ook al 1 gekregen van de Ibiza, toen heb ik het gevraagd omdat hij vroeger al eens een tekening van een auto had gemaakt voor me en had dat ook verwacht en toen kreeg ik een schilderij :

Binnenkort even die van zowel de Ibiza als de Golf ophangen aan de muur en dan zal ik nog even een nieuwe foto maken van de beide schilderijen samen
Reply With Quote
Old 27-01-2010, 23:04
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Hey marc!
Echt heel vet die tekeningen! Mooi gedaan door je oom! Dat zijn nog eens leuke kleine cadeautjes

Hoe gaat het met de golf verder?
Al met het dakkie open gereden?

Gr Kaj
Reply With Quote
Old 27-01-2010, 23:05
dimitri's Avatar
dimitri dimitri is offline
Forum Regular

Welkom en mooie cabbie heb je groeten
Reply With Quote
Old 27-01-2010, 23:17
Jan-Jelle Jan-Jelle is offline
Postwhore

welkom, mooie cabrio!

Quote:
Originally Posted by sirkaj
Hey marc!
Echt heel vet die tekeningen! Mooi gedaan door je oom! Dat zijn nog eens leuke kleine cadeautjes

Gr Kaj

hij staat op de foto met het dak open, dus lijkt mij wel..?
Old 27-01-2010, 23:33
Sparhawk's Avatar
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by sirkaj
Hey marc!

Gr Kaj

Hey Kaj,

Thnx, vind die tekeningen ook echt heel erg vet! Wou dat ik dat tekenen en schilderen ook geërfd had van de familie maar helaas

Golf gaat het goed, moeten nog wel wat dingen nagekeken worden maar gaat wel goed komen denk ik
En er zijn ondertussen al wel aantal aankopen gedaan, nieuwe grill ligt klaar en er zitten nieuwe recaro hoofdsteunen in nu
Ik heb ook al weer een 3e! setje velgen in mijn bezit maar daar zit nog wel wat werk aan dus duurt nog hele tijd voordat die er onder zitten maar dat is geen probleem
En uiteraard al met het dakje open gereden want daar kopen we hem uiteindelijk toch voor he haha

Gr Marc
Reply With Quote
Old 28-01-2010, 16:49
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Jan-Jelle
welkom, mooie cabrio!

hij staat op de foto met het dak open, dus lijkt mij wel..?

Ik had het over 2010
Reply With Quote
Old 28-01-2010, 16:57
sirkaj sirkaj is offline
Forum Newbee

Quote:
Originally Posted by Sparhawk
Hey Kaj,

Thnx, vind die tekeningen ook echt heel erg vet! Wou dat ik dat tekenen en schilderen ook geërfd had van de familie maar helaas

Golf gaat het goed, moeten nog wel wat dingen nagekeken worden maar gaat wel goed komen denk ik
En er zijn ondertussen al wel aantal aankopen gedaan, nieuwe grill ligt klaar en er zitten nieuwe recaro hoofdsteunen in nu
Ik heb ook al weer een 3e! setje velgen in mijn bezit maar daar zit nog wel wat werk aan dus duurt nog hele tijd voordat die er onder zitten maar dat is geen probleem
En uiteraard al met het dakje open gereden want daar kopen we hem uiteindelijk toch voor he haha

Gr Marc

Hey Marc!

Wat moet er nog aan de golf gebeuren?

We moeten echt een keer meeten dit jaar! Heb je al een chrome rand kunnen bemachtigen voor de grill?
Bevallen de hoofdsteunen een beetje? Ik neem aan dat hij nog in de garagebox staat, maar was benieuwd of je 2010 al met dakkie open had gereden Ik wel hoor, vorige week scheen het zonnetje goed! En ik moest nog naar rotterdam. Sjaal om en gaan! Haha.

Tekeningen zijn echt heel mooi, je kan niet alles mee hebben he Haha!
Maar welke setjes heb je nu allemaal dan? ats cup 13inch, bbsjes en ?

Ik heb nu dan ronal's voor de winter en lenso voor de zomer. Mijn 14 inch setje miglia heb ik aan de bandenboer verkocht. Ik had ze helemaal strak gemaakt en in de autolak gezet, maar bij het balanceren op school kwam ik erachter dat er 2 krom waren. Dus voor weinig mocht de bandenboer ze hebben!

Ik ben ook bezig met nieuwe plannen! Heb trouwens een klein ongeluk met de golf gehad. Stond op de brienenoordbrug en er kwam een nieuwe type caddy naar achter rollen. Ik toeteren en pats! Hij reed gewoon weg :o. Dus ik als een gek met de golf erachter aan. Alles goed opgelost gelukkig en nu wachten op uitslag vd verzekering. Voorbumper is krom, steunen vd bumperbalk en de bumperbalk zelf. Plus de chrome strips op de bumper. Verder niets gelukkig!

Verder ben ik bezig met wat plannetjes met de lak .

show me some pictures of the new rims!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules