|
||||
|
||||
the ultimate 80's
|
||||
|
||||
nice Wist helemaal niet dat er zo veel verschillende grillen waren voor op de golf. die met 6 lampen er in
|
|
||||
|
||||
Ik heb er nog een vortex grilletje van liggen !
Wat een hoop spul gemaakt zeg, waar is het toch gebleven ?
|
|||
|
|||
vette shit.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben zelf ook nog niet zo lang met VW bezig. Maar er staat echt 95% op wat ik nog nooit eerder heb gezien. Is inderdaad de vraag waar is dat hele spul gebleven. Echt jammer eigenlijk |
|
||||
|
||||
Eighties rule BIGTIME !!!!
|
|||
|
|||
meteen maar pics opgeslagen voor de verzameling
|
||||
|
||||
Vind zo'n Quattro motorkap nog steeds meesterlijk!!!!!!! Zou er zelf ook best 1 willen.....
|
||||
|
||||
Leuk topic!
|
||||
|
||||
ik zeg:
gaaf man, wou dat ik eerder geboren was groet frank
|
|||
|
|||
Quote:
Hopelijk allemaal in de prullebak Sorry, is niet mijn ding dit...
|
||||
|
||||
Mooi spul
|
|
||||
|
||||
Heel gaaf al die foto's! Dennert tuning golf is heel tof!
|
|
||||
|
||||
ik vind het wel vet spul allemaal,al zou ik er nou niet direct mee rond gaan rijden
|
|||
|
|||
ik herken er nog veel van maar ja ben al wat ouder,hahahaha,kan me nog herinneren op motorshow essen in the late 80's dat dit spul 'hot' was,toen zag je echt nog veel tuners met die golf 2'tjes heb ook nog wel van die boekjes waar dat spul in staat
Last edited by passatje2 : 01-11-2009 at 17:52. |
|
|||
|
|||
Mijn god
Een golf 1 met een gezwel aan zijn neus.. |
|
||||
|
||||
Vraag me af of jullie over een jaar of 20 al dat tupperware en lexus gedoe van nu ook mooi vinden omdat het dan oud...Vette Shit...Bigtime...oldscool...retro is...
Ik vond het in the 'eighties' al niet mooi...en nu nog steeds niet..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Als ik dat allemaal zo zie, ben ik blij dat die 80s al lang voorbij zijn
|
|
||||
|
||||
Heej kijk, daar staan mijn velgen van de witte Golf, rechts onder de Nothelles:
Twee andere setjes van die foto heb ik nog in de kelder liggen.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 01-11-2009 at 19:19. |
|
||||
|
||||
Die pagina met die velgen is inderdaad wel leuk, handig om ook de namen en maten op te zoeken
|