|
||||
|
||||
Quote:
"gulden" middenweg?
|
||||
|
||||
Update week 01-2010
Update week 01-2010
Vw Sharan VR6 Hallo ik was ff op vakantie neer Gerlos In Oostenrijk ff 1050km heen Dat is Lekker Voor de Moter VW Sharan VR6in èèn stuk door naar Oostenrijk het was top daar ik heb paar fotos van daar voor jullie Groetjes Fai laat evt. een reactie achter. VW Sharan VR6 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58862 of dit VW Sharan VR6 http://www.vr6clubholland.nl/forum/..._vehicle&VID=42 . Last edited by VR6 Sharan : 10-01-2010 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Stijlvol op reis zo
Heerlijk zon MPV voor de wintersport, zeker als je net als mij mee terug moet rijden op de achterstoel met je poot omhoog
|
||||
|
||||
Quote:
pootje in het gips dan??? Groetjes Fai |
|
|||
|
|||
buitenkant is neit echt mn smaak...wel netjes gedaan allemaal
binnenkant is wel supervet...tafeltje is ook tof zo |
|
||||
|
||||
Quote:
B-ram dank je voor je reacties VW Sharan VR6 Groetjes Fai |
|
||||
|
||||
Geen gips gelukkig, maar wel 3 weken in een brace en dan nog lang fysio wss. Aan mijn rechterknie is aan de binnenkant van mijn been een pees half doorgescheurd.
|
||||
|
||||
Quote:
dat is kut zeg was toch wel het einde vakantie hoop ik.? |
|
||||
|
||||
nope, was de eerste dag, we waren wat aan het eten, het weer werd slechter, dus wij "snel" naar beneden, maar toen kwamen we in een soort van sneeuwstorm en met een aangevroren bril zie je niet veel meer en toen ging ik onderuit... 1 dag voor mijn verjaardag ook nog. Maar ja shit happens, risico weet je als je gaat wintersporten. Volgend jaar beter (hoop ik)
|
||||
|
||||
Hej Fai,
Dikke Sharan !! Tof dat je er zondag in Echt ook bij was !! Groeten Jeroen |
|
||||
|
||||
Hey Fai Echt super gave bak... Alles tot in de puntjes geroggelt!!! Grtz Cee YA...
|
||||
|
||||
20inch VR6 Sharan
Update week 20-2010
Vw Sharan VR6 Deel 2 VR6 Sharan Business Caractère Hoord-Holland 22 Mei 2010 Hallo Volksforum ik heb ff weer een ingestering gedaan in de VR6 Sharan Update Nieuw velgen met banden velgen merk Lombartho maat 9,5j x 20inch Banden merk Continental Conti Sport Contact 3 235/30ZR20 XL heb paar fotos voor jullie tot nu. Groetjes Fai VR6 Sharan VR6 Sharan Last edited by VR6 Sharan : 23-05-2010 at 21:54. |
|
||||
|
||||
Staat er weer strak bij, Fai
|
||||
|
||||
WOW! die velgen maken hem even heel mooi af!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor jullie leuke reacties. volgende week meer foto s van de VR6 Sharan met air-ride dus ff wacten nog. Groetjes Fai VR6 Sharan. |
|
||||
|
||||
die velgen staan um idd retegoed
|
||||
|
||||
zeker mooi man!!!!!
complimenten zo'n mooie sharan heb ik niet eerder gezien! Grt, Jasper
|
||||
|
||||
Inderdaad, mooie velgen.
|
|
||||
|
||||
mooi hoor, toch veel aan gedaan in de loop der jaren.
|