|
||||
|
||||
Bumperstrips
Ik heb even gezocht maar heb hier nog geen concreet onderwerp over kunnen vinden, correct me if im wrong.
to the point... Ik word helemaal leip van die zwarte bumperstrips en deurstrips die ik verschrikkelijk cheap-ass vind staan op mijn golf IV. De vraag of deze demontabel zijn, en gewoon kunnen worden gespoten zodat ik een highline look krijg als het ware. De groeten, Lagolf
|
|||
|
|||
Ze zijn wel demontabel, maar je kunt beter een setje voorgeprimerde strippen bestellen bij de dealer is veel makkelijker. Voor de deuren moet je sowieso nieuwe hebben want die krijg je er nooit mooi weer op ze trekken iets krom.
Groeten Rick.
|
||||
|
||||
www.winparts.nl daar vind je ze direct in primer als je de oude gaat demonteren van de deuren gaan deze krullen en het word lang zo mooi niet
|
|||
|
|||
He he dit ken ik van +- een jaar geleden.
Bestel wel de goede omdat ik gelijk de voor bumperstrip los had besteld (in primer en imitatie) en deze heb weg kunnen gooien. Je kan beter origineel bestellen in bij http://www.ahw-shop.de/shop/ dan zijn ze prima. De bestaande lijsten spuiten is een k.l. namelijk. (ps schik niet van de prijs van de stootstrips want die zijn erg prijzig).