|
|||
|
|||
mijn jetta,
met wat kleur: Last edited by Kessels : 05-01-2010 at 14:28. |
|
||||
|
||||
Hier mijn golf:
|
|
||||
|
||||
Wat een vette kleur
|
||||
|
||||
Golf MK1 Cabrio. Ik heb een hekel aan bumperklevers, gister zat er WEER één voor me..! Last edited by cabbymark : 25-10-2009 at 09:36. |
|
||||
|
||||
Gave auto/foto's!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat voor kleur is dit?
|
||||
|
||||
LDSB,
Dun Schiss Braun, denk ik? |
|
||||
|
||||
Quote:
Kleur is gewoon vanaf een kleur staaltje uitgezocht.. stond verder geen kleur naam bij Quote:
zoiets ja |
|
|||
|
|||
nou dit is de mijne al een oudere foto is al het 1 en het ander aan gedaan
|
|
||||
|
||||
Quote:
wel vet iig x wat anders als standaard "mat bruin" oid
|
||||
|
||||
MK1 Diesel
|
||||
|
||||
Heel netjes!
Hou je hem helemaal origineel? |
|
||||
|
||||
Gaaf zo'n zwarte MK1, zie je niet zo heel veel meer op de weg!
|
||||
|
||||
Ja ik hou hem helemaal origineel. Het enige dat ik verander is meer chroom toevoegen, omdat ik dat erg goed vind staan. De vorige eigenaar (tevens de eerste) hield daar totaal niet van en heeft hem dus helemaal zwart gelaten. Sierlijsten zaten er standaard ook niet op.
Chromen wieldoppen en grillbiesjes komen eraan Tevens heb ik toch de steenslagkappen erop gezet, merkte dat al het vuil zich daar ophoopt.
|
||||
|
||||
Mooi ding, inderdaad lekker origineel houden
Wat betreft die steenslagkapjes zou ik nog even over na denken. Het vuil dat zich nu op hoopt is goed te verwijderen. Als de steenslagkappen gemonteerd zijn zal daar ook vuil achter gaan zitten. Vervolgens zal dit door kleine bewegingen gaan schuren, met alle gevolgen van dien. |
|
||||
|
||||
Ik heb ze erop gelijmd. Zo kan er niet echt iets achter komen en ik kan ze altijd nog verwijderen. Ook hebben ze in het verleden toch wat steenslag tegengehouden aan de kappen zelf te zien.
|
|||
|
|||
Ze houden zeker steenslag tegen maar als ze er langer opzitten komt er gegarandeerd roest... vocht blijft er ook lekker in staan enzo, zeker als dat vocht niet weg kan door je lijm
Think about it |
|
|||
|
|||
Hier een foto van mijn GOLF .Na 2 jaar niks gedaan te hebben .Nu maar weer is beginnen. |
|
||||
|
||||
oscar?