|
|||
|
|||
Vw golf 2 Oldtimer 1600cc benzine ( Doe een bod!! )
Hey
Ik heb nog een golf 2 van 84 staan Ik had deze gekocht om een vr6 in te leggen , maar ik had de kans om 1 te kopen waar de lak 90% goed van was dus heb ik deze gekocht Het is een 84 1600cc benzine 5 Vitesse 109.000km's met carpass Nu de bodem en de kas is nergens rot , maar de lak & kas zelf hebben wel wat aandacht nodig Is ooit van een doe het zelver opa geweest en die heeft hier en daar nogal graag de spuitbus en op 1 plaats de plamuur boven gehaalt denk ooit ergens tegen gereden ofzo Mag weg voor 900€ Of op andere velgen Last edited by teaz : 15-11-2009 at 19:26. |
|
||||
|
||||
ff wat vraagjes;
- Staat de auto op Nederlands kenteken?? - Zou je aub wat foto's van de door de hobby opa bewerkte plekken kunnen posten? - Waar staat de auto?? Bedankt |
|
|||
|
|||
Je hebt pb !
|
|
|||
|
|||
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd
En ik denk wel meerdere miss idee om in het topic neer te zetten. Grtz |
|
|||
|
|||
Hier zijn enkele foto's van die plaatsen die iets minder zijn
Het geplamuurde gedeelte En dan het stuk dat ze ook bijgespoten hebben Dus er is wel wat werk aan maar er valt iets van te maken , trouwens ook belastingsvrij rijden! |
|
|||
|
|||
niemand die een bod wilt uitbrengen
zou dringend weg moeten! |
|
|||
|
|||
900€ voor wie em komt ophalen deze week
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mmm, koelvloeistoflampje knippert volgens mij wat langer als de motor echt koud is? En de tempmeter begint ook al wel direct te klimmen, al draai je behoorlijk snel de sleutel weer om?! Moet eerlijk zeggen dat ik door het filmpje eerder ga twijfelen dan zónder het filmpje?!
|
|||
|
|||
Je mag altijd gerust komen kijken en hem zelf starten heb hem juist buiten gereden meer niet
De wagen staat enkel in mijn hangaar stil word niet meer mee gereden had 2 weken niet gedraait en start vrijwel direct heb niks te verbergen ze |
|
|||
|
|||
Niemand die deze terug wil opmaken??
Prijs zit niet te hoog denk ik? |
|
|||
|
|||
niemand?
|