|
||||
|
||||
Thanks heren!
Rest staat niet in de woonkamer: kreeg net een smsje dat het spuiten donderdag niet doorgaat, volgende week weer een poging
|
||||
|
||||
wow,dat gaat super worden
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas ik heb het geprobeerd . . . . een motorblok in de woonkamer, zelfs geen 1,5 uur laat staan 1,5 jaar krijg ik er niet doorheen . . . als ik de zolder dan ook nog eens zou gebruiken, slaap ik de rest van het jaar buiten . . . naast een motorblok en een paar stoelen |
|
||||
|
||||
Hey TP! Goed de updates te lezen, ben erg benieuwd (enneh, geen remcylinder meer nodig??)
Motorblok in de keuken trouwens, pffff - weaaaak Motorfiets in de woonkamer, das het werk.
|
||||
|
||||
Hey Stijn, jij ook hier, (uitgegumd?) Ben ook benieuwd hoe het wordt ja..
Remcilinder is verleden tijd inderdaad, in ieder geval in de orginele setup. Als het aan mij lag zou er een vespa naast het blok staan te glimmen maar helaas, de staatsloterij wil nog niet mee werken..
|
|||
|
|||
Quote:
Dan heb jij zeker ook dat filmpje van die knakker die een achterbandje oprookt in zijn keuken, bij je favorieten staan ?! ON-topic : Is dat een originele kleur leer ?? Die dus ook zo geleverd af-fabriek is ?? |
|
||||
|
||||
Nee zelf gekozen bij de bekleder.
|
||||
|
||||
Hey Tjeerd,
Mooie updates, Morgen naar de spuiter ? Mooi interieur ook gaat een super jetta worden. Een ding waar ik minder voor ben is die rolkooi ,maar goed dat is nooit niet zo mijn smaak geweest. Ben erg benieuwd naar de vorderingen. Succes Groet, Marco Last edited by classic-edition : 14-10-2009 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Ach als die beugel er ook maar echt in komt, niet zoals ik een tijd terug op een meeting zag - alu kooi in een Jetta 1 die met afgezaagde poten OP de hoedeplank stond
Wel even vastlassen voordat ie gespoten wordt he
|
||||
|
||||
Quote:
Juist niet gewoon effe los erin zetten in combi met het interieur erin, om er vervolgens achter te komen dat ik gelijk heb |
|
||||
|
||||
Denk wel dat hij er in komt, vastgebout. Spuiten is vooralsnog alleen de motorruimte, als het budget het toe laat pas de rest.
|
||||
|
||||
super interieurtje
|
||||
|
||||
Quote:
je mag wel een van mijn scooters lenen om er naast te zetten. :p |
|
||||
|
||||
@Bas, Heb al vaker gezegd dat we een deal kunnen maken..
|
||||
|
||||
@ Tjeerd, ik heb ze gecombineerd.
|
||||
|
||||
Ziet er tot nu toe allemaal super uit Tjeerd
|
||||
|
||||
Vandaag eindelijk de motorruimte gespoten..
Eerst afgeplakt: Kleur gemaakt: En de kleur er op: En aflakken Zag er goed uit, vanavond laten we de verf uitharden in de cabine, morgen eens kijken hoe het er bij daglicht uit ziet..
|
||||
|
||||
Kijk eens! dat ziet er gaaf uit
|
|
|||
|
|||
ziet er goed uit !!
gr. Martijn