|
||||
|
||||
Quote:
precies. zolang hij maar een goed tehuis krijgt. Gr
|
||||
|
||||
jep een enkelpoorts 1300cc is het ja. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Up voor deze mooie keiharde kever..
|
||||
|
||||
Ik ga er volgende week kijken
|
|
||||
|
||||
Oke veel succes dan en neem maar een kar mee. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik ben nieuwd wat jer ervan gaat vinden Erik..misschien weer een kever gered van de ondergang.
Gr Ronnie ik hoop van wel..
|
||||
|
||||
Helaas, net ben ik gebeld dat de afspraak niet door kan gaan maandag, de kever is verkocht.
|
|
||||
|
||||
Verkocht??
ik weet van niks! WIE O WIE IS DE NIEUWE EIGENAAR? Gr
|
||||
|
||||
Quote:
ja jammer, de trailer stond al te trappelen voor een ritje belgie! Misschien dat de verkoper hem zelf bij iemand aangeboden? |
|
|||
|
|||
Dag heren,
Ik ben de gelukkige eigenaar. Ben nieuw op deze site, maar wil daar zsm iets aan gaan doen. Ervaring met kever heb ik al, er staat hier een Karmann 1500 (helaas, een cabrio dus haha) in perfecte staat. Ik ben er erg blij mee, en ik kan niet wachten om aan de slag te gaan! Groetjes, Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik neem aan dat je weet hoe je een topic aan maakt bij de luchgekoelde projecten. Maak veel foto's!! Succes met het opknappen! Gr SLOTJE
|
|||
|
|||
Quote:
Doe ik, zodra ik em binnen heb! De verkoper komt de kever week 45 brengen, dus dan kan ik meteen aan de slag gaan. Het viel me wel op dat de kever nog erg strak in de lak zat! Jullie gaan het nog zien |