|
||||
|
||||
Quote:
De koppeling van een 8v is ook 210 mm. Gr
|
||||
|
||||
zoek je trouwens nog plaatwerk?? Heb nog eea liggen (reparatiedelen)
Binnenscherm links voor (klokkerholm) bevestigingsrand voor spatbord rechts voor (als ik het goed heb), in 2 delen, 1 stuk origineel vw, ander deel is volgens mij warny (belgisch) Als je verder nog wat zoekt, laat maar weten, heb vanalles liggen (voornamelijk kleine delen)
|
||||
|
||||
Zo , het huwelijk is voltrokken.
Uiteindelijk toch een nieuwe koppeling en drugroep erin moeten zetten. Maar het belangerijkste is dat het past! Alleen nog een klein stukje van de motor afflexen zodat de startmotor past (foto's volgen!) Vanavond gaat de passat om naar een vriend van mij om daar de motor in te bouwen. Nu gaat het snel! Ik weet dat het er allemaal niet mooi uitziet maar dat jomt wel als de motor heeft gedraait en er weer uit word gehaald ivm het spuiten van de wagen. Nu is het belangerijkste dat de motor past en gaat draaien. Gr
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Marco, Op dit moment zoek ik geen plaatwerk. ik heb het geluk dat het plaatwerk in goede staat is. Ik zoek wel kleine delen maar wat ik precies nodig heb dat weet ik pas als de auto weer opgebouwd wordt. Ik laat wat weten als ik wat nodig heb. Gr
|
||||
|
||||
Heey Dirty Sanchez, ziet er goed uit, maar welke koppeling en drukgroep heb je gebruikt?
Nu is het aan de meestermechanica om dat ding aan het lopen te krijgen.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
van een passat gti . ik zal straks even het type nummer vermelden.
Gr
|
||||
|
||||
Gaat de goede kant op zo te zien, ben benieuwd of Marcel dat ding aan de praat krijgt
|
||||
|
||||
Zal wel goed komen..
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
kijk dit ziet er goed uit! om een tditje aan de praat te krijgen, is niet zo heel groot probleem
|
|
||||
|
||||
Helemaal mijn smaak, dit project. Nice!!!!
|
||||
|
||||
Heel veel gedaan vanavond.
Motor erin , maar dat gaat niet passen! De oplossing? : Zagen!!! Een zaag maakt meer kapot dan je lief is : Daarna een gat in de tunnel geflext : Een tijdelijke strip om te kijken hoe de aandrijfassen uitkomen : Na wat passen meten en wringen komt het toch in de richting: Tot dusver dit resultaat. morgen de motorkap erop om te kijken of we weg komen met de ruimte en de motorsteunen gaan maken. Gr
|
||||
|
||||
komt goed
|
||||
|
||||
Zie ik toch de zaag in een bepaalde delen die ik al eerder genoemd had
Goed bezig, ben erg benieuwd !!
|
||||
|
||||
Dit gaat echt dik worden ik zie hem zondag of zo wel even..
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ik kom binnenkort ook eens even buurten, het project begint nu toch serieus te vorderen
|
||||
|
||||
Aparte manier van wielen monteren |
|
||||
|
||||
Kon je niet de carterpan gebruiken van het oude blok? Daarmee was het gevecht met het subframe al een eind gewonnen denk ik?
|
||||
|
||||
nou nou, je weet wel van aanpakken.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
Quote:
Want nu het subframe er niet meer is moet je toch een hele nieuwe voortrein gaan creëren? Verder wel een erg stoere build, kan zo mooi leren van jouw fouten voor als ik het zelf nog eens wil gaan doen?!