|
|||
|
|||
HAVOC Mega Meet, 11 okt Kent (UK)
Afgelopen weekend ben ik, samen met een maatje van me, richting Engeland gereden voor de HAVOC Mega Meet.
Kortgezegd een top-ervaring, tripje heen en weer in de trein door de Eurotunnel, echt geinig om eens mee te maken! Daar links rijden (rotondes zijn dan echt raar), en de sfeer daar, geweldig gewoon, ik heb een top-weekend gehad B) Op zaterdag gaan rijden, 350km richting Frankrijk / Calais, trein in, in Engeland een stukje van 50km en we waren er. Tent opgezet, veel gekletst, BBQ met de mensen van HAVOC GTI - club, genoeg bier, Rin heeft zich als een klein kind vermaakt met nacht-foto's maken (zitten echt een paar mooie tussen :wub: ), en de volgende dag liep het al gauw vol. Ondanks het Britse weer genoeg zon gehad, en de gehele dag droog gehouden tot wat miezer bij de prijsuitreiking. Volgens de mensen bij de ingang zijn er een kleine 280 wagens de poort door gereden. 's Avond weer terug, en uiteindelijk gisteravond om 11:30 m'n bed ingedoken B) Eigenlijk zeggen foto's meer dan woorden: Eurotunnel: Brits frietje op de meeting (Rin's met geraspte kaas erop :wacko: ): |
|
||||
|
||||
die lui in de UK kunnen er ook wel wat van !
|
||||
|
||||
Zwarte A6 is sick!
|
|
||||
|
||||
Idd
|
|
||||
|
||||
gave a6..
jammer van die antilianen stand inbouw van die gt3 stoel
|
|||
|
|||
woont die pool met die grijze mk3 met schmidt revo's in the UK of zo?
ik zag hem ook al op e38, players en westside.... niet dat het zo gek is dat er mensen zijn die zo vaak naar engeland rijden in een seizoen maar die gast komt toch uit polen en dat is toch net effe een stukje verder dan NL....???
|
|||
|
|||
Quote:
Voor zover ik weet is het gewoon een Brit (of hij moet ook een goed accent op kunnen zetten) met een PL-kentekenplaat op z'n auto (via PressedPlates, kun je elke plaat bestellen die je wilt ) |
|
||||
|
||||
@ rob: yep, tis een Britse Pool ( of Poolse Brit haha ) en woont in de buurt van Londen/Folkestone. ;-)
|
||||
|
||||
Dikke wagens daar1
|