|
|||
|
|||
probleem golf 2 1.6 automatic (getikkel in motor)
Hallo,
ik heb een probleem met mijn motor het gaat over een 1600 benzine automatic. Telkens als ik gas geef begint mijn motor een zwaar tikkelend geluid te maken, maar eenmaal als ik op een constante snelheid ben is dit geluid weg. Ze hebben mij al verteld dat dit aan mijn deltakop ligt, is er soms iemand die dit ook voor heeft. ( ze hebben mij gezegd dat dit aan de kleppen kan liggen) groete Jerre |
|
||||
|
||||
Welkom,
Ben je op elk vw forum dezelfde vraag aan het stellen? Maar wat is een deltakop in hemelsnaam?
|
||||
|
||||
hallo, hartelijk welkom hier, stel je ook even voor in het stel je voor topic en uiteraard met foto's van jouw Golf!
tikt ie altijd, alleen warm, alleen koud? Van welk bouwjaar is ie, misschien moet je kleppen stellen. hoe lang zit de olie er al op? |
|
|||
|
|||
Hallo,
morgen zal ik mijn topic over mezelf invullen, met enkele fotokes van mij golfke. Ik heb een golf 2 van 1983 een 1.6 automatic. Als ik hem start tikkelt hij al, maar eenmaal als ik vertrek en gas geef wordt het getikkeld luider. Maar eenmaal ik op snelheid ben en mijn gaspedaal constant hou, is het getikkel gedaan. |
|
||||
|
||||
uitlaatpakking lek?
|
||||
|
||||
kan idd die rubberen stop in de uitlaat zijn, waar het spruitstuk in de uitlaat overgaat.
en zeer waarschijnlijk zijn de kleppen niet zelfstellend. |