|
||||
|
||||
Alles VW saisonsende 4-10-09.
Net terug van een super gezellige dag bij onze oosterburen met een aantal leden.
Het weer was zeker iets om niet over te klagen. De organisatie was zo als altijd bij die duitsers super voor elkaar. Ook de eet tenten waren er weer genoeg. Broodje doner was top. Ik vond de opkomst wel wat minder als voorgaande jaren, maar er stond genoeg dik spul tussen. Hier een voorproefje van de foto's De rest volgt zsm op www.subdubbers.nl in ons fotoalbum |
|
|||
|
|||
Mooie dag met heerlijke doner, een lekker biertje en zelfs nog wat blote tieten. Een aantal foto's :
|
|
||||
|
||||
Ik had graag even heen gewild, maar mijn vrouw was jarig en ik had dus "andere prioriteiten" zeg maar.
Maar wel weer een hoop mooie auto's gemist zie ik. De duitser hebben hun materiaal toch strak erbij staan !!!!
|
||||
|
||||
@ Tiefleger: Nu mis ik de belangrijkste foto......
|
|
|||
|
|||
Haha de tieten zeker...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmmz tot zover dat idee.
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 29-10-2009 at 10:15. |
|
||||
|
||||
Zijn er nog meer fotos van die country jetta?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
die grijze passat is echt om te kwijlen
|
||||
|
||||
Nette foto's mannen!
|
|
||||
|
||||
Beetje laat maar ik heb mijn foto's ook maar eens bij ons op de website gezet. Dus alle geintreseerden naar www.vwfanatics.nl