![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
Vorig jaar heb ik op mn golf 2 de bumpers met chrome bies vervangen voor een nieuw setje, immitatie van A28autoonderdelen.nl. Aangezien ze vaal waren en de bies meer groen dan chrome was. De voorbumper is perfect en naar wens. Alleen de achterbumper is krom, en de bovenste chromestrip is in 1.5 jaar tijd volledig los gelaten. Nou is mijn vraag: Waar kan ik een degelijke achterbumper met chrome bies kopen die: 1. Recht is 2. En waarvan niet weer de chrome strip los gaat laten. En zijn ze eventueel origineel nog te koop bij de dealer, zoja wat kost dit ongeveer?
Golf 3 2.8 VR6 Highline 1997 Golf 5 2.0 GTI AXX 2005- JD Stage 2 - Carbonio - 3.5inch downpipe+kat - 300pk Last edited by T!m : 03-10-2009 at 11:51. |
|
||||
|
||||
![]() hen nog twee originele liggen met strip. 1 met trekhaak en 1 zonder.
|
||||
|
||||
![]() Hey tim ik heb ook nog wel een orginele liggen met chroom strip zonder trekhaak pm me maar als je interesse hebt
mvg Erwin
|
|||
|
|||
![]() Ik wil weer een nieuwe erop. Geen gebruikte.
|
||||
|
||||
![]() Gekookte lijnolie erop en je bumper is weer als nieuw
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek een nieuwe, die recht is ! 3 kwart van de immitatie is krom.
Dus op welke site kan ik een goede krijgen ? Iemand ervaring met zon bumpertje van volkswarenhaus.de ?
|
||||
|
||||
![]() off topic, ik weet nog wel een nieuwe originele afdekking te liggen van een achterbumper (een zwarte)