|
|||
|
|||
VW Golf TDI 96 1150 euro.
Te koop :
Golf CL TDI 90pk. Bouwjaar 1996. Kilometerstand 291xxx, erg redelijke stand voor een diesel van dit bouwjaar en heeft nog vele jaren voor zich... APK tot 5-2010. Goedlopende TDI, superzuinig, ruim 900 kilometer voor nog geen 5 tientjes ! Ziet er netjes uit voor zijn leeftijd. Minpuntje: scheurtje in de voorruit aan de rechtse kant, zit dus niet in het gezichtsveld en ook geen apk afkeur ! PRIJS 1150 euro, lijkt me erg reeel en kan dus zeer weinig tot niks meer aan gedaan worden. Evt. inruil of ruil (kleine) benzine auto bespreekbaar. |
|
||||
|
||||
hoi, ik heb een golf2 Gti 1.8 8v te koop.
deze wil ik wel inruilen op je tdi wil er max. 250 euro bijbetalen. http://link.marktplaats.nl/281892178 staat ook op volksforum http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=59811 |
|
||||
|
||||
Hoe zit het met het onderhoud van de auto? Is er recent nog wat vervangen en zijn er bepaalde zaken nog aan vervanging toe binnenkort? Dan kan ik voor mezelf even een berekening en afweging maken van wat ik wil.
|
|
||||
|
||||
Quote:
wat betreft de Gti: banden en remmen zijn vervangen olie ververst en bij gehouden. nieuwe koppeling erin neiwue schokbrekers eronder extra set koplampen heb ik nog liggen alleen stuurbekrachtiging werkt op dit moment niet maar dat mis je niet bij een auto van 950 kg. maandlasten wegenbelasting en verzekering zijn bij elkaar 55 euro p/maand. apk tot januari maar de neiuwe is geen bezwaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Het gaat mij om de TDI |
|
|||
|
|||
@Bendert: remmen zijn goed, koppeling goed, auto rijd, start en schakelt goed. Voor zover je van een auto van deze prijs/ kmstand en bouwjaar kan verwachten voelt het allemaal nog prima aan. Rookt ook niet overdreven, turbo is netjes droog en geen olie of kvs verbruik of lekkage.
Distributie zou over 20dkm vervangen moeten worden maar dat zijn de kosten niet. Aandachtspunten op apk rapport waren 2 remslangen, 2 schokbrekers (zijn vervangen door goede gebruikte) en 2 banden (haarscheurtjes, maar heb er evt. in overleg wel een setje LM bij met goede banden. Van recent onderhoud kan ik je echter niet veel vertellen, ik heb de auto zelf ingeruild maar het is niet wat mijn vriendin (die er in rijd) wil... Wel hebben we er in de afgelopen paar weken al 3000 km probleemloos mee gereden ! Nieuw is de auto niet, maar voor de prijs die ik vraag zul je niet snel een 2e vinden denk ik. @dr.golf: Sorry geen interesse ze wil iets jongers... |
|
|||
|
|||
Upje !
|
|
|||
|
|||
Up .
|