|
|||
|
|||
Pondjaby nu vento vr6 :)
heb me al een tijd geleden willen aanmelden maar ivm luiheid is er niks van gekomen
dus hierbij Ikzelf: Roy 18 jaar rijbewijs sinds begin 2009 gelijk een vento 1.6 gekocht van de eerste eigenaar gekocht (via handelaar) dealer onderhouden koppaking is kort voor aanschaf vervangen distributieriem en spanrol ook nog bij de dealer vervangen dus er stond een hele mooie orginele goeie vento bij mij voor de deur foto's *update* wit/rode achterlichten achterklep, NL sticker en vento letters weggehaald angel eyes cv op afstand parkeer sensoren (altijd makkelijk, en ja ik heb niet goed gemeten) velgen gekocht die niet passen, was een koopje dus heb ik daar maar niet na gekeken :P *update* ff nieuwe fotootjes plaatsen nu ik de velgen eronder heb geplaatst heb gelijk ff de auto gepoetst en de sierlijsten mooi zwart gemaakt 8) het verschil: en de auto: *update* sport interieur (nog geen foto's, die komen als het interieur schoon gemaakt is) sport stuur veerpootbrug open luchtfilter (word nog wat aan gedaan) motorkap lifters heldere zijknipperlichten lampen afgesteld (volgends mij kon ik naar de vliegtuigen seinen :oops: ) angel eyes veranderd (een zekere vento liefhebber had alleen de ringen aan staan en dat zag er super vet uit en na een tijdje twijfelen heb ik het ook maar gedaan) *update* golf 4 pook naafkapjes en de toppunt van deze week: schroefset Met DarkprojectX en nog wat foto's enjah, als beginnende bestuurder, met verkeerdgeplaatste parkeersensoren kun je een paaltje over het hoofd zien heb het wel weer een beetje terug kunnen meppen samen met een collega en zijn mk3 gti *update* vr6 lip Voor: Na: *update* mijn vervaagde vw logo overgespoten met verlgenspray, zag er beter uit dan voorheen :P maar vond het nog niet super vet, dus vandaag ff met zwart erover gegaan zonder: met zwart: en de achterlogo kon niet achterblijven voor: erna: en nog 2 leuke foto's :lol: Dat was het ongeveer tot nu toe tevens sta ik elke vrijdag met een aantal vw's bij het Parkeerterrein van het sportpark "vrijenbroek" vanaf 20.30 ik hou jullie op de hoogte Last edited by Pondjaby : 27-09-2010 at 14:10. |
|
||||
|
||||
hey roy, welkom op het forum.
maar uh; wat een werk je had um er beter even uit kunnen wippen als je het mij vraagt ik ken je persoonlijk niet maar dat komt vast wel als je met eric mee naar de meetings gaat. o, en even donateur worden hier! krijg je tenminste fatsoenlijke kentekenplaat houders groet frank
|
|||
|
|||
thnx,
kweet, had hem eruit kunnen halen, heeft Erik ook gezegd. maar had geen zin om veel moeite te doen om hem weer mooi recht terug te plakken :P dat is eigenlijk de reden: Luiheid afplakken was het makkelijkste over de kentekenplaathouder... zijn maar kleine dingen heb nog een lijst hier komt wel, stapje voor stapje Last edited by Pondjaby : 20-09-2009 at 19:58. |
|
|||
|
|||
eerst omlaag
welkom hier vento broertje
|
|||
|
|||
ff 2 foto's van mijn koplampje
met een blauw lampje als groot licht als je er recht voor staat: en als je vanuit een hoek kijkt: opzich wel grappig, ik kwam er een week later pas achter dat het er zo uitziet :lol: |
|
|||
|
|||
ow ja joh?
|
||||
|
||||
Nette vento man!
|
|
|||
|
|||
hmmmmm, word weer tijd voor een update :P
de vento 1.6 is alweer een tijdje terug verkocht bij verkoop zag die er zo uit heb een tijdje nog een golf 3 1.6 gereden, 101 pk uitvoering, lekker snel bij aankoop: bij verkoop :P de golf 3 heb ik dus ingeruild voor een golf 4 tdi, 90pk uitvoering bij aankoop/verkoop en nu rij ik zelf weer een vento :P het is een uit duitsland ingevoerde vento vr6 van '92 bij aankoop: en zoals die er nu bij staat: en wat niet kan missen bij deze foto's haha |
|
||||
|
||||
he kerel, grappig al die foto's zo op een rij, van begin tot eind
|
|
||||
|
||||
sodeju, jij vliegt wel door je auto's heen zeg.
|
||||
|
||||
Quote:
idd,kon wel familie van mij zijn haha..... mooie vr6
|
|||
|
|||
haha, is eigenlijk niet de bedoeling geweest om zo snel van autos te wisselen
heb de golf 3 gekocht omdat ik vervoer naar mijn werk nodig had, en een diesel nog iets te duur vind, maarjah... de vento 1.6 had een tik in het blok en de oliepomp was niet meer 100%, wilde hier niet te veel meer mee rijden. later heb die dus voor een prikkie weg gedaan, toen een vriend van me zijn golf4 tdi te koop had, ruilde ik mijn golf3 weer in.... en 4 weken later hoorde ik dat ik terug werd geplaatst op het werk... dus weer dicht bij huis werken, dus had ik de tdi niet meer nodig, heb de tdi maar 4 weken in bezig gehad :P en toen de vr6 gekocht |
|
|||
|
|||
hmmm... weer dik een half jaar voorbij.... zal maar eens een update houden :P haha
28 oktober vlogen bij de vr6 de lagerschalen eruit, krukas flinke schade en de kop had flinke schade wat ik heb gehoord, auto 1 maand gestald en daarna verkocht, de vento rijd nu weer rond met een ander vr6 blokje erin, maar voor hoe lang nog... :P december, al een tijde voor een andere auto staan kijken, wild toch weer voor een tdi gaan, 2500+ km per maand vond ik te veel voor een benzine op mp een mooie golf 4 tdi highline gevonden en voor een mooie prijs kunnen meenemen. fotos bij aankoop: hoe de auto er nu bij staat: |
|
||||
|
||||
Jeetje gaat genoeg geld rond daar in Venlo.
Zal je vanzelf wel een keer rond zien rijden, leuke verzameling tot nu toe |
|
||||
|
||||
Ik vind de laatste met ruime voorsprong de dikste
|
||||
|
||||
ik ook,ziet er goed uit.detailfoto van dat logo op de klep?kan niet helemaal zien wat het is nl
|
|||
|
|||
thnx
logo op de achterklep is een wolfsburg edition logo is een stuk kleiner dan de originele vw logo, vond het daarom wat strakker staan plannen: powerflex rubbers voor de draagarmen (al besteld) us strip in de bumper (al besteld) eventueel recaro interieur verbreed staal voor in de winter verstuivers en chip op maat v6 stabi stang Last edited by Pondjaby : 11-05-2011 at 22:32. |