|
||||
|
||||
Quote:
Dankje.. PS dat probleem met het olielampje wat gaat branden bij een bepaald toerental is waarschijnlijk je oliepomp Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Ah toch?! Zodra het blok loopt met de andere sensoren maar eens de pomp vervangen, als het probleem er dan nog is. Heb er toch nog een liggen. Danku!
|
||||
|
||||
Hey Jung..
Enne hoe loopt het met je GTike,is die klaar voor zondag? meet en greet parkstad? ga jij ook!!! Grtz SHReK
|
||||
|
||||
Hahaha nee gti loopt nog niet, heb vandaag pas de onderdelen terug gekregen.
En ik denk niet dat ik naar de Parkstad meeting ga, ik moet nog even kijken. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Zo vandaag dus alles opgehaalt, alles zag er mooi uit alleen jammer dat ze uit de cillinderkop niet alle beschadigingen kregen weg gewerkt maar schijnbaar maakt dat niets uit.
Dus bij thuis komst direct gaan sleutelen. Krukas is gemonteert en op moment vast gezet. Zuigers zitten nu netjes op de drijfstangen en die gaan vanavond in het blok komen te zitten. Ik denk ook dat de cillinderkop er vandaag al op kan gezet worden aangezien ik niet zou weten wat ik nog moet doen aan het onderblok, omdat ik nog geen oliepomp heb. (staat in bestelling) En net weer een setje nieuwe Hydro stoters besteld aangezien die niet bij de koprevisie zaten, omdat ik wist dat deze bij Bolku goedkoper waren. Dus Jeroen bedankt alvast. Dus al bij al heb ik al hard gewerkt, vandaag. Ook heb ik vandaag de BBS wegebracht om de banden ervan te laten halen. Die heb ik ook al weer terug en dadelijk gaan die uitelkaar. En misschien volgende week naar de coater. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 17-09-2009 at 15:54. |
|
||||
|
||||
Weer aan de opbouw dus! Netjes.
|
||||
|
||||
Ja vanavond komen de foto`s.
Van de delen en de opbouw, vliegwiel is echt goed afgedraaid is echt een heel stuk lichter. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ben zééér benieuwd hoe die coating er straks uit gaat zien!!
|
||||
|
||||
ja ronnie laat maar komen die foto`s ik ben wel benieuwd hoe het allemaal is geworden
gr,egon |
|
||||
|
||||
Door een stomme schade kan ik niet verder met opbouwen en dus de kop er nog niet op zetten.
Doordat de zuigerveer zich onder de klem schoof heb ik dus en zuigerveer stuk...BALEN!!!!! Nu maar kijken of ik nog aan een nieuwe kan komen. Maar hier dan toch de foto`s Het vliegwiel weegt nog maar 3.1Kg dus dat is aardig minder. Als alles goed was gegaan had het er nu zo uit gezien. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 17-09-2009 at 20:50. |
|
||||
|
||||
Staat heel leuk zo met die rote pan!
Klote van die veer, maar 't is gelukkig maar 'n kleinigheid hè.
|
||||
|
||||
Ja hoop dat het niet al te duur is.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
cool blokje zo
Zuigerveren zijn volgens mij niet zo heul erg duur! |
|
||||
|
||||
matzwart ofnie ? ziet dr netjes uit!
|
||||
|
||||
Nee dat hoop ik van niet, maar ja het zijn de kleine dingen die het duur maken.
We zien het wel het gaat wel goed komen. Morgen even op de sloop een nieuwe ontsteking halen, aagezien deze dus ook stuk is, het plastick is helemaal versleten dus dan maar een nieuwe. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Nee het blok is antrasiet grijs. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Ronnie, de rode carterpan vind ik ook zeer geslaagd
De kosten voor die zuigerveer zullen wel meevallen
|
||||
|
||||
Goed bezig Ronnie
Rode carterpan staat um goed vind ik. Zuigerveren: http://shop.bolku.nl/product_info.p...products_id=618
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Gaaf die carterpan, die zuigerveren moeten toch ook wel los verkrijgbaar zijn?
|
|
||||
|
||||
Zuigerveren zijn niet ze heel duur hoor. Blok ziet er wel weer spik en span uit.