|
||||
|
||||
een paar foto's van de ijscobus
en dit is waarom het dit jaar nog niet is gelukt ijs te verkopen:
ik leer in ieder geval wel lassen, het ziet er steeds beter uit!!! voor deze bus had ik nog nooit gelast namelijk |
|
||||
|
||||
Nou daar heb je van de winter nog wel wat werk aan. maar het is zeker de moeite waard zo'n ijs bus.
Wat ik nog wel mis is een totaal foto van de bus. Mag zo maar ijs verkopen of zijn er nog regels waar je je aan moet gaan houden.
|
||||
|
||||
voor mijn beroep ben ik al bezig met levensmiddelen(kok) en weet wel iets af van de voorwaarden om zoiets te mogen doen, je moet wel aan de hygiene code voldoen bijvoorbeeld
daarnaast heb je ook een vergunning nodig, en die ligt ook al klaar meer foto's , en ook hoe het er uit moet gaan zien zijn te vinden op : http://home.wanadoo.nl/k.schaft/fot...us%20pagina.htm binnekort zal ik mijn fotoalbum weer eens updaten, ik ben al een stukje verder nl. |
|
||||
|
||||
Goed bezig !!
|
||||
|
||||
Wow!! Jij pakt het goed aan man!!
|
|||
|
|||
Ice Ice Baby
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Klaas ennuh ijs verkopen uit zo`n oude bus verkoopt altijd...
|
||||
|
||||
gaaf ding dit.... je bent toch geen kinderlokker he ? :p
|
|||
|
|||
lassen
Kan me nauwelijks voorstellen dat je NOG meer moet lassen, of toch????????????
Ziet er goed uit Klaas!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
als we ooit een meeting zouden geven hebben we vreetstal 1 al geregeld dus :p
|
||||
|
||||
Quote:
dat is geregeld, maar voorlopig alleen maar ijsjes Quote:
was dat maar waar het blijft hopeloos, wat ik tegen kom, ik kan helaas geen digitale foto's maken, maar anders zouden jullie nog schrikken. vandaag het zij-achterraam eruit gehaald, en jahoor ook hier was geen staal meer te vinden, dus een hele nieuwe rand erin gezet en natuurlijk weer goed bezig, zet ik het raam neer loop weg, en het valt om !weer duizend stukjes geluk!! |
|
||||
|
||||
je bent in ieder geval een snelle leerling als t gaat om lassen,want je brengt het er erg goed van af.
Maar uh schep ijs of raketjes Keep up the good work!! |
|
||||
|
||||
ik moet nog steeds veel slijpen , dus een perfekte las is het nog zeker niet!
Het is de bedoeling dat er echt ouderwets roomijs verkocht gaat worden, met hierbij een (h)eerlijk en lekker garnituur, van vruchtensaus of iets dergelijks(chocolade bijv.)en slagroom natuurlijk :biggrin: |
|
|||
|
|||
Hey Klaasje
Dat las werk ziet er puik uit dat las werk Als je "strax" aan je t2 crew gaat beginnen heb je iig geen problemen met het las werk meer
|
||||
|
||||
tja, ik ben er ziek van!!
wat dan????? , wat is er gebeurd?????? vandaag vrolijk aan de gang om weer een stukje te slijpen en lassen, maar voor de zoveelste keer had ik weer een kortsluiting en vloog de stop eruit! ik naar degene die mij aan stroom helpt, maar die was me daar een partijtje link en het einde van het verhaal is dat ik net even te vaak een kortsluiting heb veroorzaakt, en dat hij me weg wil hebben daar!! hmm even denken hoe ik dit nu weer oplos dus nog even geen ice ice baby |
|
||||
|
||||
Reclame maken voor je stalling in K&T? Zal vast wel iets helpen.
|
||||
|
||||
ja!! ik zal mijn pen in bloed dopen en een zeer mooi stukie schrijven
nee ik denk niet dat dat de oplossing is, na een nachtje slapen besloten om toch nog maar eens te gaan praten met deze goede man, uiteindelijk is het natuurlijk wel mijn eigen schuld :frown: en daarbij denk ik dat die man het een worst zal wezen wat ik schrijf in die stukjes, hij zou alleen maar blij zijn als ik daar weg ben met mijn geslijp (de plaats waar ik werk is niet van hem, alleen de stroom) |
|
||||
|
||||
Quote:
als jij een normaal lasapparaat gebruikt, op een lage lasspanning (neem ik wel aan met dun plaatwerk) moet je die kortsluiting toch bij hem zoeken. ik heb zelf ook wel eens gehad met een 380 volt apparaat dat er telkens één zekering uit vloog, na deze te vervangen hebben voor tragere exemplaren was het euvel opgelost. deze kunnen namelijk beter piekspanningen verdragen. automatische zekeringen kunnen ook wel eens voor zulke problemen zorgen
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 08-10-2004 at 09:16. |
|
||||
|
||||
het stomme is ook dat het niet gebeurd als ik las of slijp, maar echt zomaar!
ook als al de apperaten uitstaan, ik heb gisteren ook ontdekt dat er water in een stopkontakt zat van een verlengsnoer :frown: , maar dat was al te laat het kwaad was al geschied |
|
||||
|
||||
Dat is niet zo mooi! Hopelijk kom je tot een goed oplossing! Sta je anders met veel rommel op straat of valt het mee?