![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
bij me vriendin is de distributie riem geknapt nu had dit blok al meer dan 2 ton gelopen dus heb ik een andere motor gekocht en erin gezet motorcode 2e alleen nieuwe motor komt uit een 92 en de auto waar hij in zit komt uit 95 nu heb ik de draadboom ook over moeten zetten tot nu toe geen problemen maar nu heb ik een soort relais of zekering kast bij de accu in de 95 draadboom gaan daar 5 draden heen in de 92 draadboom zijn dat er 3 en een klein stekkertje met 4 aansluitingen kan iemand mij vertellen wat dat relais of zekering kastje doet???? en of dit om te solderen is??? groeten manus |
|
||||
|
||||
![]() oyee dat is het regelrelais van je ventilator je auto heeft een twee of drietraps ventilator dit houd in dat je je eigen kabelboom voor de koeling moet gebruiken en de motorkabelboom voor de motor, moest ik ook bij de mijne ivm mijn opbouw van climatronic
waar woon je? en heb je er een foto bij van alle stekkers en het regelrelais graag ff met onderdeelnr.
|
|||
|
|||
![]() Waarom heb je niet gewoon het onderblok en kop vervangen??? Dus alles van je oude 2E op de nieuwe.
Ik heb dat toen ook gedaan van 2E naar ADY motor. Beide 2.0i 115pk. Was snel klaar. |
|
|||
|
|||
![]() ok dank je woon in Velp bij arnhem
heb juist gezocht naar ander motortje omdat koppakkingset alleen al duurder was maar draadboom scheiden is ook een pokke werk want de nieuwe iks wel in 2 delen en de oude niet dus zou ik die moeten losmaken enzo ventilator doet het nu gewoon ook al heb dat hele relais niet aangesloten eigenlijk zou ik zo kastje moeten regelen groeten manus |
|
||||
|
||||
![]() Nee, je neemt je oude en je nieuwe motor.
Die zet je naast elkaar. Schroef alle sensoren en dingen die anders zijn van je nieuwe blok eraf en ze alle sensoren en tuitjes en troep van je oude blok erop. Dan hoef je niet van kabelboom te wisselen... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das een beetje te ver weg, het regelrelais regelt het toerental van de ventilator motor als de temperatuur te hoog wordt gaat de vin sneller draaien als je airco of clima hebt heb je 3 trappen en zonder maar 2 trappen, draait de vin nu wel voluit?
|
|||
|
|||
![]() zou eigenlijk niet weten of die nu voluit draait
denk het wel komt best herrie vanaf groeten |