|
||||
|
||||
Mloes
[Project] Senhor BarnStud
Hallo allemaal, Sinds vandaag ben ik (Marloes) de trotse eigenaresse van deze Golf 1 GLD (diesel). Zoals je wel aan de foto's kunt zien, is het een echt project. De auto/ het project heeft de naam "Senhor BarnStud" (Senhor = meneer in het Portugees, Barn = Engels voor schuur en Stud is uiteraard Engels voor hengst). Het is een Golf geïmporteerd uit Portugal, die zijn eerste maandje in NL in een boerenschuur heeft mogen vertoeven. Vandaar de naam. Eerste plan is uiteraard om hem technisch in orde te maken zodat hij APK gekeurd kan worden. Vervolgens wordt het een tijdrovende klus met opknappen. Nagenoeg alles moet vervangen worden aan de auto.. De uiteindelijke bedoeling is om er een leuke en fatsoenlijke retrobak van te maken, waar ik met veel plezier in rond kan rijden.... Wish me luck?!? Hierbij ook de foto's van Senhor BarnStud |
|
|||
|
|||
daar is in ieder geval nog genoeg aan te doen haha
welkom hier! Voor tips en kennis enz ben je op het goede forum terecht gekomen! hou ons op de hoogte met lekker veel pics!
|
||||
|
||||
Welkom op het forum!
Alweer een Limburger Veel succes met je project.
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Hej die Mloes ken ik, gefeliciteerd met je autootje en ik hoor vanzelf wel als er weer vooruitgang geboekt is
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ja, ik ben gezwicht... ben vandaag al druk bezig met onderdelen bij elkaar rapen... toevallig zag ik een mooie donor hier in de garage staan.. |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe als je die motor maar in die andere laat hangen, die blijft toch maar stuk gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is, is dat morgen verholpen! |
|
||||
|
||||
Mooie project basis
|
|
||||
|
||||
Roadwarrior leest je topic niet eens. die zit hier voor de postcount.