|
|||
|
|||
TT-TDI MANIAC
Zo ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Nils woon in het noorden van het land. Op dit moment ben ik in het bezit van een Golf 2 Edition One, ik heb haar ongeveer 3 jaar in mijn bezit, en toendertijd geruild tegen een Peugeot 205. Wat ik er al aan verander hebt is deels op de foto's te zien.
Exterieur: Rallye-front met bi-xenon Audi A8. Us-achterlichten. FK Sport Edition schroefset. Porsche C2 wielen, compleet op nw opgemaakt. Voorzijde 8J achter 9J Bonrath-wisser. Interieur: Votex-console met 3 meters om de boel te checken. Zo zag ze er 1st uit: Dit is haar nu: Zal indien het topic wel even aanvullen maar dit is het tot nu toe, Nils |
|
||||
|
||||
welkom mooie golf hoor..
|
||||
|
||||
nice!
|
|
||||
|
||||
Hey Nils,
Welkom hier! En mijn complimenten voor de Golf. Heb een tijdje geleden de wielen al eens bekeken,maar onder de golf ziet het er helemaal prima uit. Groeten Jan |
|
|||
|
|||
Bedankt Jan, kom wel ff een keer langs kan je ze even in het echt bekijken.
Nils
|
||||
|
||||
Welkom en een Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie golf heb je daar.
|
|
||||
|
||||
Zo wat een strakke bak, dit wist ik niet eens waarom heb je deze niet mee gehad de afgelopen keren.
|
|
|||
|
|||
Eh dat is een lang verhaal, vertel ik je nog wel een keer
|
||||
|
||||
Hey Nils ,
Welkom zou ik zeggen. Ziet er strak uit zo met die achterlichten. Zijn de krukjes al klaar?
|
|||
|
|||
Hey Klaas, nope heb nog niks gehoord van de spuitert. Heb er ook geen haast mee he.
Nils
|
||||
|
||||
Mooie mkII man!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt
|
|||
|
|||
dikke wagen idd...en die achterlichten zijn orginel gti us? Nice..lastig te vinden. Echt mooie bak. Ik zeg niet meer te veel aan doen
|
|
|||
|
|||
Er gaat ook niet veel meer aan gebeuren, alleen onder de kap staat nog op de lijst.Verder blijft ie aan de buitenkant zoals die nu is.
Nils