|
||||
|
||||
tekoop:jetta 1.6 automaat '88(champagne)
hey,
bij deze zet ik mijn vw jetta2 1.6 automaat tekoop. alle boekjes erbij, van 1988-2007 dealer onderhouden! km.stand is 124.000 word nog mee gereden. kleur is champagne en super in de lak! heeft altijd onder een carpoort gestaan, rubbers+bumpers zijn ook nog mooi zwart dus niet elke keer invetten! -1.6 automaat 3traps(verbruikt geen druppel olie!) -ZGAN schroefset zit er net een maand onder! -OEM armsteun -radio/cd speler(boxen voorin klinken nog super mooi!) -1 riem achterin -geen deurbakken -alleen bestuurderskant spiegel minpunten: -beetje roest bij 't voorscherm onderaan -klein deukje in de bijrijderskant(kan er zo uit met uitdeuken zonder spuiten!) -gebruikers krasjes -instapschade bestuurderskant(minimaal!) pluspunten: -lage km stand -nooit ingerookt -alle boekjes erbij -3kwart jaar nog apk zal vast nog wel wat vergeten zijn.. is gewoon een super knappe jetta, die heerlijk rijd en de automaatbak die super overschakeld(bij warme motor voel je 't niet eens meer!) foto's, stond hier nog op verlagings veren.. foto hoe hij erbij stond. reden dat ik ehm weg doe is dat ik weer een honda wil. vr.prijs: 1400
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 11-08-2009 at 15:54. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
verkocht, word woensdag opgehaald.
|
|||
|
|||
en nu ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
volgende week maandag civic hatch ophalen 1.5 automaat(4x hoofdsteunen, niet op de foto),93.000 met alle boekjes nerges roest geen deuken(ook geen parkeer deukjes)nooit in gerookt...altijd binne gestaan!ja zeggen ze allemaal, maar deze echt!is van 2e eigenaaresse.. fotoshopje hoe die komt met schroefset..
|
||||
|
||||
Leuk dingetje, en dat blauwe biesje is helemaal gaaf.
Topic d'r van maken op Volksforum?
|
|||
|
|||
Hahaha,
Jeugdsentiment !! Heb ik ook ooit nog eens gehad, exact hetzelfde !!! |
|
||||
|
||||
ik heb er nog steeds 1,m'n crossauto