|
||||
|
||||
Quote:
waar heb je die hemel besteld als ik vragen mag?
|
|||
|
|||
zwarte hemel kun je zo bestellen bij. golf1onderdelen.nl
heeft mijn maatje hem ook laatst vandaan gehaald. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat is ook de reden waarom ik een 8v GTI in de cabby lepel,ik ga helemaal niet keuren,valt toch niet op goed bezig met deze golf
|
||||
|
||||
ik heb het hemeltje inderdaad gevonden bedankt!~
ontopic!
|
|||
|
|||
hemeltje via golf1onderdelen.nl inderdaad..
voorlopig denk ik dat we de 1.1 erin houden.. eerst maar eens helemaal klaar maken.. volgend weekend lowlands opbouwen, week daarna festival dus het zal wel wat minder snel gaan.. |
|
||||
|
||||
oke man ziet er uit in idd die klep is net zo slecht
|
|
|||
|
|||
En weer wat gedaan.... voorlopig primer op alle kaal gemaakte metaal..
Roest zit er niet meer op, althans niet waar nu primer zit... Verder maar eens het rechterachterwiel gemonteerd, klein hoekje onderin de wielkast slecht (achterkant) en 2 gaatjes onder de beschermkap.. dus wat laswerk.. |
|
|||
|
|||
Inmiddels is de achterbumper met trekhaak (wie bedenkt het) er ook onderweg..
|
|
|||
|
|||
oja.. eerste auto projectje dus als er opmerkinge/suggesties/tips zijn dan hoor ik ze graag..
|
|
||||
|
||||
met al die menie kon je wel een broer van rene zijn..flashbacks
|
|||
|
|||
Die menie word er uiteindelijk weer afgeschuurd.. voor het ding in de primer gaat.
Maar... dat kan nog wel even duren en tegen die tijd is het weer één bonk roest.. Menie is overigens op advies van de spuitert.. |
|
|||
|
|||
Oke.. plannen toch enigszins gewijzigd..
Hij gaat helemaal uit elkaar.. blok eruit, aandrijflijn er onder weg etc.. 1.1 blok + bak gaan weg... komt toch echt een 16v KR blok in..( dat eerst gereviseerd word, ook een leuk projectje) andere ophaninging etc.. Het informatie en onderdelen zoeken is begonnen. |
|
|||
|
|||
dit is geloof ik de oude golf van mijn buurman, uit soesterberg, of niet?
vond het al jammer dat hij hem wegdeed, maar nu kan ik het project toch nog volgen Succes!!
|
|||
|
|||
Klopt.. althans dat hij daar weg komt..
geen idee of het jouw buurman is.. We gaan gewoon rustig door. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Oke.. verkopen schiet niet op..
geld is ook op.. zit inmiddels in het huis.. dus wat gaan we doen.. Golfje is technisch prima... dus het word strakmaken en vervolgens matgrijs spuiten.. zelf in de garage met de compressor.. ga er met 2k industrielak overheen.. Het wagentje word dus gewoon helemaal netjes strak, geplamuurd en gelast.. alleen de spuitklus word lowbudget.. Verder weinig nieuws te melden op dit moment.... hopelijk kan ik deze week wat meters maken. |