|
||||
|
||||
Quote:
Ben ik mee bezig wil nog niet echt vlotten. Ik zeg altijd maar zo als je wel kritiek hebt kun je dat beter voor je houden. Is mijn mening.
|
||||
|
||||
Quote:
Aub geen kritiek op ons forum-gebruik.
|
||||
|
||||
Quote:
Moet mezelf even corrigeren, ik begreep net dat er nog iemand anders die auto gehad heeft in de tussentijd dus.. Ik zal binnekort even een fotootje zoeken, die staan nog ergens op cd dacht ik. Quote:
Als je geen kritiek wilt moet je gewoon niets op een forum zetten. Mijn wagen staat er ook niet op omdat ik geen kritiek wil. Simpel zat.
|
||||
|
||||
Quote:
dus jij geeft nou wel je mening maar een ander mag dat niet vreemd dacht dat je op een forum zat om meningen uit te wisselen of bestaat een mening bij jou alleen uit uitspraken waarbij de slijm over de tafel loopt?
|
|||
|
|||
Goed leuk idd topicvervuiling.. anyways de jetta in kwestie de beige oftewel nijntje back in the days was van mij (golfmantsje) toen is ie naar me maat gegaan in l'warden mensen in de lwd weten hem wel ik zeg er wel bij het hele thema op die auto was allemaal door mij gedaan en daan is 'm verder gaan verfijnen ergens is ie toen de handdoek in de ring gaan gooien (shite happens) en toen is ie verkocht aan iemand die m echt gekilld heeft rijd gelijk een hoek in de ats cups en bestelt ie gelijk een 195/50 ballon
wat een wanker!! dus ik was eigenlijk wel blij toen ik zag dat klaas m weer door de apk trapte en eerlijk gezegd zag ie er erg mooi uit!! helaas zag ik op mivw dat er weer een jetta slachtoffer geworden is van iets wat in mijn optiek nogal aan originaliteit te wensen overlaat jammer... |
|
||||
|
||||
Quote:
jonge oenozele zak hooi
|
||||
|
||||
zal ik maar net doen of ik dat niet gelezen heb het woord onnozel spellen valt nog niet mee...
on-topic,klaasjan heb je je nieuwe rims er al onder? schweinhund en ik hebben ze ook maar wij kregen ze er nog niet zo 1,2,3 onder....(volgens mij heeft hij ze er ook nog niet onder)
|
||||
|
||||
krijg een beetje vwforum gevoel bij het lezen van deze topic...............jammer
klaas is goed bezig met zn auto, is er trots op, laat het aan ons zien, een ander geeft zijn menig erover, en weer een ander gaat de mening van een ander af lopen zeiken waardoor er nog 20 zich in het gesprek mengen, en aan het eind word de jetta afgezeken!!!! kom op jongens doe ff normaal met zn allen en laat een ander in zn waarde. meningen zijn welkom, maar laat het daar dan ook bij ik wou het ff gezegt hebben, groetjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Jullie hebben beide een mk1 ik ga ze passen onder mk2 past beter zeker ga het zien heb ze nog niet volgende week denk ik .
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
zijn de zelfde wielen, heb alleen nu 10mm spacers achter..staat een stuk mooier!
|
||||
|
||||
Quote:
Het staat super !!!!
|
||||
|
||||
Vandaag nog even met de jetta bezig geweest velgen voorzien van zwarte naafdoppen en hier en daar even wat verwijderd HA
|
||||
|
||||
Dat gaat alweer de goede kant op.
|
|||
|
|||
ziet er goed uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
mooie auto, en ik vind hem zo zonder dakrek wel mooier. Komen die rode velgen waar je het over had er ook nog onder ?
|
|
||||
|
||||
Nette Jetta en wat een aparte kenteken combo! NY
|
|
||||
|
||||
Erg mooi hoor, nog een sticker verwijderen
|
|
|||
|
|||
zowat het broertje van de mijne in zijn vorige modus, erg mooi hoor
|
|
||||
|
||||
kijk dat ziet er veeel beter uit!
kan je die wheels-whores sticker zo bestellen ?