|
||||
|
||||
Quote:
i know, but i like to have options |
|
||||
|
||||
ik vind de rode lichten er echt super in staan.....
|
||||
|
||||
De rode staan idd het strakst .. gave wagen
|
||||
|
||||
Bruut ding zeg
Die OZ ultraleggera`s staan ook erg goed ! |
|
||||
|
||||
en als je die rode achter lichten weg doet mag je het mij laten weten
verder erg dikke auto !
|
||||
|
||||
ik ben gisteren de Circuit Experience cursus gaan volgen van Sky limit op het circuit van Zolder. En heb me super goed geamuseerd.
De golf heeft het super goed gedaan. De dag bestond uit een beetje theorie, enkele rondjes met instructeur, dan rondjes achter de pace car en daarna nog 1,5uur vrij rijden. Ik zat met men oldie tussen redelijk wat nieuw geweld maar heb er niet veel moeten laten gaan Heb wel drie nadelen ondervonden: de banden, de turbo druk staat nog laag dus was beperkt in boost, en heb nog een probleempke met men uitlijning rechtsvooraan. Maar over de rest van de golf ben ik enorm tevreden paar pics van de me in action meer foto's van een bevriende fotograaf Greetz |
|
||||
|
||||
Vet Ken... echt super!
|
||||
|
||||
cursusdag is erg leerzaam denk ik zo..
rem en stuurtechnieken,en vooral rustig blijven neem van mij aan er zal altijd wel iets zijn met je auto als je op de grens gaat rijden,ik heb ook al heel wat verbouwd en verspijkerd aan me auto maar elke keer is er iets wat je begrenst. maar dat zal altijd zo blijven je veranderd namelijk iets en dan ga je waarschijnlijk weer harder,maar doordat je weer harder gaat is er iets anders wat weer niet goed is.
|
||||
|
||||
Wat zijn foto's van een racend golfje 1 toch altijd goed he, kan niet wachten tot de mijne klaar is en er ook mee over het circuit kan boenjeren!
ziet er goed uit! |
|
||||
|
||||
knarfmk1: jouw ex volvo was er trouwens ook bij gisteren, hij ging wel goed kennelijk
|
|
||||
|
||||
Haha cool! ook nog foto's van?
|
|
||||
|
||||
ik heb smorgens een paar pics genomen van de auto's toen we aan het wachten waren voor de inschrijvingen maar die staan op men pc thuis, nadien niet echt meer tijd voor gehad
|
|
||||
|
||||
Ik ben blij voor u dat hij is klaar geraakt, het ziet er super uit allemaal.
En valt het mee op circuit rijden met je mk1 ? En heb je hem als oldtimer ingeschreven, of komt hij niet op de baan ? Ben nieuwsgierig naar je pk's.. Succes ermee |
|
||||
|
||||
op de foto's hangt er een o plaat op
|
|
||||
|
||||
de kogel is door de kerk, ik heb lang getwijfeld maar de golf is terug aangekleed. we gaan voor de sleeper look ipv van de racy look.
en ik moet zeggen het is een pak fijner om mee te rijden. de wielen zijn vervangen door G60 staal en het interieur is ook terug aangekleed, meerbepaald met een rabbit interieur ziet het niet vaak en in super goeie staat dus en de achterlichten, koplampen en pinkers heb ik ook terug vervangen door de originele Greetz |
|
||||
|
||||
Dat vind ik nou zonde..
|
||||
|
||||
als je een auto maakt voornamelijk voor circuit gebruik is het super, maar als je er ook meetings mee doet of in het weekend eens ritje mee maakt dan vind ik dit toch leuker om mee te rijden.
er zijn wel meer mensen die me gek verklaren |
|
||||
|
||||
Kan me er weinig bij voorstellen dat hij beter rijdt op staal met ballonbanden en met die slappe stoelen.... maarja... ieder z`n smaak natuurlijk
Ben je inmiddels al eens op een vermogensbank geweest?
|
||||
|
||||
Veel mooier dan die schreeuwerige stoelen en wielen. Sleepers zijn hot!
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer PUIK uit desnelders!
Jij bent goed bezig. |