|
||||
|
||||
en de hekken waren zeker geen 5 meter hoog :p
|
||||
|
||||
Nee, 2 meter en ze gingen meer de andere kant op, mede omdat ze allemaal goed vast stonden bewogen ze maximaal een halve meter de andere kant op, erg link
|
|
||||
|
||||
idd ja... ze zullen maar net de goede kant op vallen :p
|
||||
|
||||
Quote:
die gast is mijn boer, en hij heet walter, en hij was NIET de gene die kwam zeiken!!! dat was iemand anders en zijn auto stond wel degelijk in de buurt van die hekken.. je eigen auto zou er maar staan, dan zou je er zelf ook wat van gezegd hebben...
Vw...It Runs In The Family Proud Member of Dub05 Last edited by Vw-René : 24-09-2004 at 22:40. |
|
||||
|
||||
die auto's stonden daar zowieso in de weg, midden op het pad.
Maar inderdaad ALS ik er had gestaan had ik er ook wat van gezegd, maar als je wilt dat de rest van de kampong rekening houdt met je, doe dat dan zelf ook en parkeer je auto gewoon netjes in het gras.
|
||||
|
||||
nou 't was het een doodlopen de straat, de enige auto's die er langs moesten waren die van de VAG-Addicts en die hadden er geen last van, er is niemand die had gezegd dat ze in de weg stonden, en de organisatie had er ook helemaal geen probleem me, dus maak a.u.b. niet van een mug een olifant.
|
||||
|
||||
idd, ik had het ook niet prettig gevonden als ik zo'n hoop centen in mijn auto gepomt had, die hekken zouden maar losschieten. dat is niet er voor gemaakt om tegenaan te springen..
"t is maar goed dat de olifanten niet kunnen vliegen, anders had je een mooi zooitje gehad op de weg, ste je voor dat ze moeten schijten!! " |
|
||||
|
||||
Quote:
Enfin, degene die kwam zeiken vroeg dat op een bepaalde manier met een zekere soort drama (vul zelf maar in) dat ik zo iets had van, had je dat niet even normaal kunnen vragen? Je hebt gelijk, ikzelf zou het misschien ook niet cool vinden, maar ik zou het iig op een beschaafde manier vragen ipv te brullen. En de auto stond zeker in de buurt van de hekken maar niet op die manier waarop hij het beschreef. |
|
||||
|
||||
Hen je daar nu G60 lijsten op VWleusden? en wat is de ET waarde van die 7,5J's?? Dat ziet er ook altijd weer super uit he!
|
|
||||
|
||||
Quote:
I get your point, maar dat was dus niemand van ons.
Vw...It Runs In The Family Proud Member of Dub05 Last edited by Vw-René : 27-09-2004 at 13:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon standaard GTI lijsten en ET19 zonder spoorverbreders.
|
||||
|
||||
Hallo we hebben ook eens een x wat anders gedaan met de club nm paintballen ook kickke man...... moet je eens doen met de club.
gr joossie vw outlaws. |
|
||||
|
||||
hier nog 2 foto,s
|
|
||||
|
||||
Is erg leuk ja maar ik zie het verband niet met de meeting van de VW Fanatics.... kan aan mij liggen.