|
|||
|
|||
seat leon topsport 170pk tdi
door het plotseling wijzigen van werkplaats zet ik hierbij mijn seat leon topsport te koop. ik heb hem nog niet lang in bezit maar het word te kostbaar om hem voor kleine afstanden te gebruiken.
ik had deze ingeruilt op mijn golf3, daarom misschien een bekende bij sommigen het is een zeer nette leon uit 2003, geen krasje of deukje te bekennen op 1 deukje in de achterbumper na. niet heel duidelijk maar ik zeg het er maar even bij. het is een 110kw (150 pk) tdi die orgineel gechipt is door seat met een abt chip naar 170 pk. de auto heeft bij 179.000 km een grote beurt gehad met distibutie en waterpomp en zal voor de verkoop nog een kleine beurt krijgen. huidige km stand is 200.*** ik rij er nog wel mee. de auto staat op 19 Inch RS6 velgen, voor 8J en achter 8.5J met goede 215/35/19 Nankang banden. Verder is deze auto voorzien van: Airco (Climate control), Airbags 4x (Bestuurder, Passagier en 2x zijairbag) Boardcomputer Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Elektrische ramen voor en achter ABS/ESP Embleemloze grille (MKT Tuning) Elektrisch Half Leder/Half alcantara interieur Elektrisch bediende en inklapbare spiegels Golf 4 Ruitenwissers met Aerotwin wissers Hoofdsteunen achter In delen neerklapbare achterbank In hoogte en in lengte verstelbaar Leder stuur Stuur in hoogte verstelbaar Lichtmetalen velgen 19 Inch Mistlampen voor Radio/CD met 8 speakers Regensensor Regensensorpakket Sportuitlaat Stuurbekrachtiging Startonderbreker Xenon 8000K met Led stadslicht Automatisch dimmende binnenspiegel 3e remlicht genoeg luxe aanwezig dus. en natuurlijk de foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=UG4PEV8V als u vragen heeft of wilt u meer foto's kunt u me altijd bellen of mailen. vraagprijs: €8500 let op het is een vraagprijs, inruil is eventueel mogelijk. liefst een 5 deurs of station. Last edited by mark041 : 02-08-2009 at 12:04. |
|
||||
|
||||
Zet voor alle duidelijkheid even de huidige kilometer stand erbij!
Succes met de verkoop. Gr
|
|||
|
|||
helemaal vergeten
het staat er nu tussen |
|
|||
|
|||
bij inruil is te denken aan polo 6n2 5drs seat ibiza golf 5drs golf variant passat varriant kever notchback |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bouwjaar?
En zit er een onderhoudshistorie bij? |
|