|
||||
|
||||
Stootrand met chrome biezem
Goedendag
Ik had een vraag. Ik zie vaak een bora met een stootrand met een chrome biezem er op. Ik ben gaan vragen bij de dealer wat dat moet gaan kosten voor mijn bora. Ik schrok me te pletter toen ik de prijs zag. Nu is mijn vraag wie kan mijn helpen met deze spullen. De spullen zijn Een stootrand waar een chrome biezem in kan.(die zijn anders dan de normale stootrand De stootrand zijn rondom de hele auto. Dus voor de voorbumper,achterbumper,twee voordeuren en twee achterdeuren. En dan ben ik ook nog op zoek naar de chrome biezem die er in gaat. Ik hoop dat er mensen zijn die mijn kunnen helpen. Ik zelf heb al een week lang op internet gekeken maar niemand bied het aan,of verkoopt het Of ik heb gewoon niet goed gezocht. alvast bedankt
|
||||
|
||||
is idd een dure hobby (net zoals voor een passat 3b)
heeft wesco vw parts ze niet??? staat wel met advertenties op mp hij leverd niet altijd snel (via de post), als je wat wilt /en koopt kun je het het beste bij hem weg halen verder weet ik het ook zo niet
|
||||
|
||||
Quote:
Wesco kon het niet leveren, maar toch bedankt voor je info. Zijn er nog meer mensen die wat meer weten waat ik het kan komen dan alleen bij de dealer?????