|
||||
|
||||
Volkswagen Golf1 GL Luxste uitvoering Superstaat
Merk: Volkswagen
Bouwjaar: 1982 Brandstof: Benzine Kilometerstand: 181.000 km Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Groen Motorinhoud: 1100 cc Hierbij bied ik een nette/goed onderhouden Golf1 te koop aan! Deze auto ziet er van binnen in nieuwstaat uit en motorisch goed onderhouden. Interieur echt als nieuw zonder beschadegingen/slijtageplekken. De golf ziet er super netjes uit en heeft een speciale kleur die je niet vaak tegenkomt. Luxste uitvoering..... Geen roest/rotterij/beschadegingen......gewoon een eerlijke nette in perfecte staat golf1 en keihard op alle bekende plekken. Onderhoudshistorie aanwezig. APK geldig tot 07-06-2010 Vervangen APK: -wiellagers links en rechts achter vervangen -bougies -bougieskabels -luchtfilter Nieuw schroefset gemonteerd 500km mee gereden. Banden verkeren in goede staat. Blauwe kentekenplaten gemonteerd en orriginele gele platen aanwezig. Orriginele papieren aanschaf 1e eigenaar aanwezig. richtprijs:3000 euro
grunn for live Last edited by vlugge japie : 03-04-2010 at 15:46. |
|
||||
|
||||
upje
|
|||
|
|||
mischien inruil mogelijk golf 1 cabrio 1.8 injectie
|
|
||||
|
||||
inruil niet mogelijk deze gaat weg wegens ruimte gebrek sorry
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
Staat er inmiddels alweer een nieuwe APK op? Waar is de auto te bekijken?
Wat draait ie qua toeren/verbruik @ 120km/u? |
|
||||
|
||||
Zo goed ik weet zit er een nieuwe apk op en is het tot 2011......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zoals henk zegt zit net een nieuwe apk op. En wat betreft het verbruik bij 120 km/u. Ik zou het niet weten. Heeft ook geen zin om 120 km/u te rijden. Je moet z'n auto met liefde behandelen dus rij ik niet harder dan 90 100km/u Het toerental bij 120km/u denk ik om en de bij de 9500 per minuut
grunn for live Last edited by vlugge japie : 03-08-2010 at 08:12. |
|
||||
|
||||
wederom up
|
||||
|
||||
Quote:
|