|
|||
|
|||
Modelauto Golf 2
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie gedetaileerde modelauto van een golf 2. Schaal 1:18 of anders 1:24. Kleiner hoeft van mij niet. Het maakt me niet echt uit wat voor kleur of welk model het precies is. Zijn er mensen die weten waar je zo'n model kan krijgen of dat ze eigenlijk wel leverbaar zijn, want ik heb ze nog nooit gezien. Een speurtocht op internet heeft me tot nog toe nog niets opgeleverd. Greetz, Jilmer. |
|
|||
|
|||
In Drogeham zit iemand die in modelauto,s doet. Misschien kun je hem eens vragen.
Jagersma modelauto´s & miniaturen De Buorren 19 9289 HD Drogeham 06 27360660 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is de Polistil de enige Golf 2 die in een grotere schaal dan 1;43 geleverd is. Wel in een aantal kleuren en ook met VW lichtmetalo's geleverd(tarantula wielen). Je ziet ze veel in zwart, rood. Ik heb 'm zelf ook in het lichtgroen metallic.
Er is ook een plasticmodel (politieuitvoering)geleverd in 1;18 maar dat zag er niet uit. |
|
|||
|
|||
Heb laatst ook een gevragd naar een golf 2 (1:18).
Maar deze zijn volgens die man wel geleverd in een beperkte oplage in duitsland. Zal wel moeilijk worden om ze vinden ! Succes !
|
||||
|
||||
Ik zeg dat de golf2 nooit in 1:18 geleverd is... Heel jammer
|
|
|||
|
|||
Die van Polistil is niet echt wat ik zoek. Ik denk dat we nog moeten wachten tot een fabrikant deze dingen gaat maken. Hebben ze op een bepaald moment met de Golf 1 ook weer gedaan. Toch bedankt voor jullie tips.
|
|
||||
|
||||
|