![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind de kentekenplaat wel tof zo, net als de rest van de jetta
![]() De velgen staan hem enorm goed!
|
|||
|
|||
![]() ik vind dat kenteken ook vet,
en de rest ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woensdag komt er een kijker .. hij heeft plannen en al om 'm meteen mee te nemen dus ik ben benieuwd!
Ik hou jullie op de hoogte ![]()
|
|||
|
|||
![]() hmzz als die kleine plaat ook illegaal is:P. Wrm dan voor gwn helemaal nix. En enkel die zwarte plaat. Dan is ie mooi clean:P. Als mijn bumper van de g60 zonder gaten was reed ik zonder.
BTW heerlijk he dat onbetrouwbare nederlandse weer met die buien. |
|
|||
|
|||
![]() zo stom zijn die petten nou ook weer niet B-ram
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou, hij is er nog.. voorlopig.
Die belg die wilde komen kijken was naar Brussel geweest voor transitplaten maar ik moest eerst vanalles regelen volgens hun. Nu konden we het beter zo laten zei die Bels... eigenlijk heb je er ook helemaal niks aan he.. die zuiderburen van ons. Achja, opzich vind ik het niet zo'n ramp.. straks na het avondeten wat foto's schieten samen met Stijn z'n Jetta ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij kan toch ook op een auto transporter
![]() |
|
|||
|
|||
![]() fraaie jetta hoor! jammer dat die dichte verchroomde velgen er niet onder kunnen...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan zal ome misha hem wel even omhoog moeten schroeven,anders kon dat weleens krap worden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo moeilijk is het allemaal niet hoor, heb mn Golf G60 pas ook verkocht aan een Belg, fluitje van een cent.
Als je ( of hij ) vragen hebt weet je me te bereiken. Je kan hier bij het RDW ook exportplaten regelen indien nodig, hoeft niet perse in Belgie.
|
||||
|
||||
![]() Ik had 'm al gemailt, maar hij wil nu (opeens) een Jetta mk1 .. blijven rare figuren die Belgen
![]() Maar goed, er is alweer interesse van een Nederlander.. die wil over 1.5 week komen kijken. We wachten vrolijk af, hij hoeft niet weg dat scheelt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nondepin, wordt ik zowaar weer aangehouden door de politie
![]() 'Enig idee waarom we je aanhouden?' Nou eigenlijk niet (reed door groen, richting aan, lampen aan, riem om) 'Dat kleine kentekenplaatje mag niet' Ohja ![]() 'Je bent al eens eerder op het bureau geweest of niet?' ... Uiteindelijk is het met een sisser afgelopen omdat ik 'm meteen kon vervangen. Maar als ze me nog een keer iets fout zien doen krijg ik overal een verbaal voor. Mag gerust van mij want ik weet dat er niks mis is met de auto ![]() Gelukkig maar... in ieder geval wel een bevestiging dat heel het korps mijn auto kent ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat ben je toch ook een ongelofelijk domme eikel.
![]() Enig idee waarmee je de volgende staandehouding gaat uitlokken? ![]()
|
||||
|
||||
![]() De pliesie moet jou wel hebben daar in messenstekers-Oss..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha.. nee menschen, ik laat 'm nu gewoon legaal denk ik zo, m'n trukendoos is leeg
![]() Als ik aan de gang blijf dan wordt ik drekt wel een keer flink genomen door de smurfen.
|
|||
|
|||
![]() woow gasten ik denk hij schrijft ons op
![]() gelukkig was het een chille agent na vanant ![]() Last edited by Stijntje : 23-07-2009 at 21:07. |
|
||||
|
||||
![]() Nu met de gewone kentekenplaat maar weer wat foto's gemaakt:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tis maar goed dat je aangehouden bent
![]() Staat in mijn ogen een stuk netter zo. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vond dat kleine dingetje ook wel z'n charme hebben, maar hoe je het ook wendt of keert.. dit oogt wel een stuk cleaner.
Ik kreeg vandaag trouwens ook nog een brief van Justitie met m'n naam erop in de brievenbus. Alsnog een boete voor het hele in beslag name verhaal.. komt uit op 9 tientjes en wel om de volgende reden: Met voertuig rijden, terwijl het veersysteem/de onderdelen/vereiste schokdempers niet deugdelijk (bevestigd) is/zijn. Opzich vind ik het nog wel meevallen, dus overmaken die centjes en snel maar vergeten denk ik zo.