|
||||
|
||||
Vorige week zondag 12 juli om 12:30 uur voorbij München op de A8 richting Salzburg (Oostenrijk) deze Golf 1.
Misschien ook een forumbezoeker? |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is dat de daily van Ytske... dat is in ieder geval wel een dikke brede en lage Golf 2, en ze werkt in Leeuwarden, maar weet het kenteken niet
|
||||
|
||||
Quote:
En de volgende keer wel even netjes zwaaien he !!! En niet stiekum het gaspedaal intrappen en de 50 km limiet ver overschrijden
|
||||
|
||||
Gisteren in Kootwijkerbroek tegenover de Rabo geparkeerd bij een winkel:
zeer lage rode Golf 2, smalle bumpers, dichte achterklep, niet heldere rood-witte achterlichten en Audi A3 velgen. Zeer nette auto zo op het oog. Tegen het eind van de middag zag ik deze zelfde auto rijden in Barneveld..... .....lady behind the weel !!!
|
|||
|
|||
vanmiddag rotonde kootstertille bij q8 ik wou de weg oprijden moest wachten voor een zeer mooie lage witte jetta.(hij stak de hand nog even vriendelijk op)
en rotonde buitenpost terhoogte carpoolplaats 2 golfjes 2 en een type 3 die vriendelijk groeten. reed in een blauwe mk1 cabrio
|
||||
|
||||
Witte Jetta is misschien Jettaracing? Anders weet ik [naast mijn eigen, en die is niet zeer mooi, en ben vandaag nog niet weg geweest] geen witte Jetta's hier in de buurt...
|
|||
|
|||
Quote:
was lobbes ...die was hier even geweest |
|
|||
|
|||
Quote:
haha ok was wel een leuke jetta
|
||||
|
||||
afgelopen vrijdag avond 17/7/2009 deze 2 volkswagens bij de mac leiden:
|
|||
|
|||
De onderste foto is Nick van vwforum en vwmk3club met zn nieuwe 17" rs'sen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat was de zilveren golf 2 die is van een goeie vriend van me. die heeft inderdaad de zelfde oz turbo velgen als mijn vriendin. heeft je vriendin de zwarte polo 6n2 met de 6n achterlichten. mijn golf is voorlopig die paarse edition one omdat mijn golf 3 nog moterloos is. kom anders een keer gezellig langs op zondag avond bij autokino of binnekort op de parkstad meet and greet bij burger king. maar daar plaats ik nog wel info over. |
|
||||
|
||||
Quote:
Snel hè, zo`n gechipt dieseltje
|
||||
|
||||
vanochtend om 5:45 in maasdam. René in marc's oude passat. Ik reed in de scania net het terrein van campina af.
|
||||
|
||||
23/07 om 17.15 ongeveer een Kanarie Gele Golf 1 Cabrio op zwarte wielen met gele randen in Kwintsheul vlak bij de kerk zag hem voorbij rijden.
was met de auto van de zaak (207) dus ik viel niet op... auto zag er leuk uit wel erg geel
|
|||
|
|||
Vanmorgen om 02.45 uur in Schiphol-Airport. Jaja was er vroeg bij vandaag
De nieuwe VW Polo |
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik afgelopen zondag ook gezien daar toen ik van vakantie terug kwam mooie auto
|
||||
|
||||
Heb hem ook al gezien, maatje van me rijd vandaag finale van pak de polo.
Erg leuke auto zeeker de binnekant. |
|
|||
|
|||
2 week terug al naar A-point gebracht . 9 stuks . Vond het maar hoop plastiek van binnen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn vriendin heeft nog geen auto. Ze wil misschien een Kever, maar ze wil ook misschien een Lambo. Duidelijk dus dat er nog niet iets in de richting van een duidelijk (haalbaar) besluit is genomen. Anyways... de Golf 3 heb ik geloof ik ook al gezien, als die onder de auto-deken op de oprit staat. 'k Zie zo nu en dan wel eens wat volk bij de kino staan, maar da's meestal als ik onderweg naar of van 't werk ben, en dus niet echt de tijd heb effe te stoppen. D'r staat ook wel eens een mat-rode Polo bij als ik 't goed gezien heb. Zodra de Golf af is zal ik zeker eens langs komen, en waarschijnlijk ook wel bij de meet naast Roda op donderdag. De finish-datum van de auto is wat uit aan 't lopen ben ik bang, maar ik hoop alles toch wel eind augustus in elkaar te hebben steken, en de auto door de keuring te kunnen halen.
|
||||
|
||||
gisteren gespot in drachten op de Zuiderhogeweg (t.h.v. de BP): lage blauwe polo 1 op ATS classics. Mooie auto zo op het eerste gezicht.