|
||||
|
||||
Vanochtend
Ring groningen rond 7:05: Tornado rode Golf 2 Country bij het stoplicht. Ik stak mijn duim op en jij groette mij nog even.
|
||||
|
||||
Gisterochtend rond een uur of 11 tig vwtjes, Duitse, Franse ,Engelse en Nederlandse, was er een meeting in de buurt van Leiden of zo ??????
Last edited by Phill Dub : 15-07-2009 at 17:55. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je denken
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat kan toch bijna niet het heeft zondag de hele dag geregend
|
||||
|
||||
Hier ff proberen
Ging afgelopen zondag richting biddinghuizen om familie te bezoeken,stond met mijn ouders ff bij een benzinepomp om een peuki te roken,kwam er een strakke witte Mk1 langs,was ter hoogte van Elburg,bij de benzinepomp langs de A28. Was echt een tof ding om te zien,later in het harde nog een blauwe R32 type5 gespot. |
|
||||
|
||||
in Oldenzaal zojuist, tornado-rode (??) golf 2. erg laag met 3 (of 2) delige BBS.
DV-NZ-.. als ik het goed onthouden heb. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen in Baarn een Passat 35i station met een geblokt dak, amerikaanse kentekenplaat voor, zwarte velgen met rode bies.
|
||||
|
||||
Quote:
Die Golf 1 zou Einser wel eens kunnen zijn die naar MIWV ging.
|
|||
|
|||
In de namiddag op de A28 een mooie T1 met DHL delivery opdruk erop, erg mooi om te zien.
Gingen beide van de a28 de a27 en toen ging je volgens mij er weer af richting de a12. Ik reed in mijn Corrado |
|
|||
|
|||
Vanavond rond een uur of 8, een Golf MK4 Cabrio door Harkema
VAG-Fryslan member geloof ik. Was een bekend hoofd Had ff wat moeten zeggen, maar was te druk bezig... |
|
||||
|
||||
Vanmorgen in de buurt van Bodegraven, een wit/creme kleurige T2 met een caravan met veel roze.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt je had het druk met je huis |
|
|||
|
|||
Het grote gespot topic VI
Quote:
Ik dacht, laat ik maar vast een nieuwe openen Gistermiddag in Leeuwarden een dikke brede en lage MK2 Golf. Een witte. Kenteken begon XY-27.?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Gisteren aan het begin van de avond in Emmen, nabij de rondweg een bordeaux rode 5 deurs Golf Mk1 op verbreed staal (en laaaag).......met een dame achter het stuur !!!
|
||||
|
||||
Kom bijna elke ochtend rond 7.15 een zwarte Golf 1 tegen op ATS Cup's op de A7 ter hoogte van Marum richting Heerenveen.
Leuk ding! Soms 's middags weer de andere kant op! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb de Corrado de laatste tijd vaker gezien onderaan de Wendelstraat, tegenover Snackpoint, waar ook die lage Kadett staat. Woont de nieuwe eigenaar daar ergens? Heb je Golf volgens mij gisteren nog gezien op de meet bij het Roda stadion, met de oude velgen van de Polo d'r onder, kan dat? Vind het wel een vreselijk gave auto, heel netjes en helemaal mijn stijl! M'n vriendin woont in Landgraaf, bij jou om de hoek. Zelf kom ik uit Sittard, maar ben dus vaak genoeg in de buurt.
|
||||
|
||||
Gistermiddag; LRR en vrouw in de Polo @ Stadskanaal.
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de snelweg thv Hilversum, een blauwe Golf mk3 cabrio met iron cross sticker op de zijruit
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Hengelo richting de IKEA een lage golf 1 met ATS wielen en een aanhanger erachter.
René (Tiefleger) |