|
||||
|
||||
Ik ben ook klaar met laden,
en heb de auto voor transport maar een Cellofaan jurkje aangegeven Gr Ruud |
|
|||
|
|||
De zaterdagavond verloopt droog met later vanuit het zuidwesten een toename van de bewolking, maar het blijft tot middernacht droog. De temperatuur boekt een bescheiden winst en komt uit op 20 graden. Er staat een matige westen tot zuidwestenwind. Vanaf de nacht naar zondag krijgen we te maken met een depressie ten westen van Ierland. Het bijbehorend frontaal systeem zal over ons land gaan trekken. Zondagnacht volgt eerst het warmtefront met regen vanuit het zuidwesten. Het koelt daarbij af naar 15 graden.
Zondag is het bewolkt met af en toe regen, op het koufront dat in de eerste helft van de middag zal passeren valt buiige regen. Tegen de avond knapt het weerbeeld op vanuit het zuidwesten en volgen enkele opklaringen. Ondanks de bewolking en de regen wordt het maximaal 19 tot 22 graden. Er waait een matige en langs de kust vrij krachtige zuiden tot zuidwestenwind. Maandag belooft een prima dag te worden dankzij een hogedrukgebied boven de Alpen. Er zijn mooie zonnige perioden en het blijft wellicht overal droog. De temperatuur loopt op naar een heerlijke 23 graden en er staat een matige zuidwestenwind. Weerman Ed Aldus, Barendrecht, 10 juli 2009, 18.00 uur ik ben er zeker bij beetje regen .....boeie |
|
||||
|
||||
Vandaag de wielen gewisseld,de auto voor 6 cm laten zakken en achter ook nog een beetje.
De rest van de dag gepoetst. Nu nog maar 1 nachtje proberen te slapen. Ik ben er klaar voor ! Tot morgen........ |
|
||||
|
||||
heb vandaag ook dagje bezig geweest aan de golf, nog wat prutsen verbetert en gepoetst, na twee jaar eindelijk terug naar een meeting als deelnemer
|
|
||||
|
||||
Morgen ook van de partij .. vandaag nieuwe lampen gestoken, grillen en gepoetst im ready
|
|
||||
|
||||
Bis morgen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Strak die wielen hoor! |
|
||||
|
||||
Tot morgen
We zijn er klaar voor , is er genoeg ruimte binnen
|
|||
|
|||
De mijne staat ook te glimmen en in geladen.
Tot morgen . Gr Richard |
|
|||
|
|||
Quote:
Wanneer staat die van jou nou niet te glimmen ?
|
|||
|
|||
Ik zeg ook tot morgen.
Gr, Patrick. |
|
||||
|
||||
Drup, drup, drup in Leiden.....
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen even een "sneak preview" gaan maken op het terein van Airport Valkenburg. Wat een enorme ruimte en wat een prachtige lokatie!
Dit beloofd wat voor morgen.......dus zorg dat je erbij bent!!! Meer foto's op www.restolooker.com |
|
|||
|
|||
Ik ben er morgen ook bij! Wordt m'n eerste meeting, dus heb meteen een goede uitgezocht dacht ik zo Ik rij overigens in een zilvergrijze verlaagde 6n2, wel met origineel staal en wieldoppen Heb geprobeerd vandaag de 8-lochs er nog onder te krijgen, maar had de verkeerde wielbouten, helaas
|
|||
|
|||
zeker weten
heb de hele dag lopen poetsen dus de bora station staat er weer netjes bij trouwens dikke polo een die groene ik heb er pas ook een ben er al mee bezig die gaat volgend jaar mee tot morgen allemaal laterss
|
||||
|
||||
Wat een kutweer om de Rallye te wassen joh Ik heb de hele dag staan te kijken of het hier nog gaat regenen. Net toch maar even wezen wassen, zemen en poetsen. Nu maar hopen dat het vannacht droog blijft. Morgen wekkertje extra vroeg, dan kunnen we rond 5.45u nog ff kan zemen & poetsen Daarna de Polijstpimp ophalen en op naar Chris.
ETA VF Crew: 08.30u Als ik morgen kleine oogjes heb dan weten jullie waarvan Maarre, heb er sin an! Tot morgen mensen!!
Last edited by VeeDubber : 11-07-2009 at 20:48. |
|
|||
|
|||
In het kader van het thema "millitary style":
F*CK DE HOOLA-SLINGER AAN JE BINNENSPIEGEL !!! LANG LEVE DE "DOG-TAGS" !!! |
|
|||
|
|||
Quote:
Geen gepiel bij van riel. Mijn golfje staat ook weer in de NXT 2.0 wax . Ben er ook bij met me Golf 4 R-line . Last edited by zENTSE : 11-07-2009 at 21:50. |
|
||||
|
||||
wij van V.A.G Frylan vertrekken morgen om 7.30 uur uit Zwaagwesteinde. we komen met 4 auto's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Optijd wakker he ... ik rijd gewoon an |