|
||||
|
||||
Nog maar 2 nachtjes
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan ook alvast zaterdagavond met je slaapzak voor de poort gaan liggen. Weet je zeker dat je niks mist |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog even getwijfeld om het holiday inn te boeken,maar slaap lekker in mijn eigen bedje. Ga zondag gewoon vroeg weg dan mis ik ook niet zo veel. |
|
||||
|
||||
Wij hebben ook getwijfeld over Holiday Inn, maar dat was dan maar heel even.
Wij zijn vanaf morgenmiddag daar te vinden.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
We kunnen wel een pre-meeting organiseren morgen. :-)
Aangezien toch iedereen er bijna al is. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar dan zonder auto Zeg maar waar het morgen avond gezellig is, want dan zijn wij er zeker bij |
|
||||
|
||||
hoop er te zijn met mijn tt
morgen nog dagje sleutelen en we zien wel of ik er kan geraken of niet anders als bezoeker er zijn zal ik zo ie zo
|
|||
|
|||
planning ligt op vertrek zondag morgen 7 uur vanaf deze lokatie
1,3 RGLI loopt niet zo snel |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe laat vertrekken jullie Arjan? Gaat de reis via Assen,dan kunnen we misschien samen oprijden. Wij vertrekken denk ik met 3 auto's uit Assen. Gr Jan. |
|
||||
|
||||
De nieuwe wielen zitten eronder, morgenmiddag nog even de schroefset monteren en dan nog even wassen, en klaar voor zondag.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
en poetsen
|
||||
|
||||
Quote:
Holliday-INN Leiden is de place to be!! Steven campbell is gesignaleerd in het Holliday-INN dus het gaat echt gebeuren!! Low familia is ook gedeeltelijk geariveerd. Rs Tunning is ook aangekomen in het hotel,en de engelse zitten alweer in Amsterdam vanavond |
|
||||
|
||||
was er nu ook water te verkrijgen om je auto even snel te kunnen afspoelen??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
super ben ik morgen ook van de party. |
|
|||
|
|||
Gisteren personeelsfeest/bbq/karaoke gehad
dus wederom te weinig geslapen en aardig vol van het bier.... Maar 'het schoolreisjegevoel' komt alweer naar boven dus kan niet eens meer slapen verdomme Zo de auto ophalen en dan volle polle naar Leiden! yeah!
|
||||
|
||||
Quote:
Met het alcohol nog in je bloed
|
|||
|
|||
Valt mee hoor...
Gisteren redelijk op tijd naar bed gegaan, maar wel in beschonken toestand. vanochtend vroeg er uit, docuhe, goed ontbijt... Net de auto opgehaald dus weer helemaal kip lekker. We gaan NU laterrrrrrr
|
||||
|
||||
@ dr.bob dat is weer een goed begin van je weekend. dan drinken we vanavond samen verder.
nog een uurtje en dan vertrekken we met een paar man uit parkstad dus tot vanavond we hebben er zin in |