|
||||
|
||||
Src http://www.lachvandedag.com (21-09-04)
-Uit recent onderzoek is gebleken: treinen rijden niet op tijd, maar op rails -Je bent onbetaalbaar, daarom verhogen we je salaris maar niet meer -Achter elke succesvolle man, staat een stomverbaasde schoonmoeder -Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek -Niet storen, ik ben al gestoord genoeg -De emancipatie van de vrouw houdt op wanneer haar auto het begeeft -Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf -Wie zijn billen brandt mag blij zij dat hij niet andersom stond -De misdaad is al georganiseerd, nu de politie nog -Geloof je in liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog eens langslopen ? -Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten -Ik ben een supergenie: ik weet van niks alles -Ik praat niet te snel, je luistert te langzaam -Golfen is knikkeren voor rijke mensen die te lui zijn om te bukken -Liefde is blind, daarom kan ze mij niet vinden -Leerstof: stof dat vrijkomt bij afvegen van een schoolbord -Er zijn mensen, die denken dat ze denken, maar dat denken ze maar -Als werken goed was, hadden de rijken het niet aan de armen overgelaten -Bij vlagen ben ik geniaal, helaas is het hier altijd windstil -De maatschappelijke ladder is voor de meeste mensen het huishoudtrapje -Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit -Het was mijn bedoeling slapend rijk te worden maar ik kon de slaap niet vatten -Ik ben nog steeds vrijgezel. M´n schoonouders konden geen kinderen krijgen -Is dit beleid of is er over nagedacht ? -Sommige mensen overdrijven nooit, ze herinneren zich de dingen alleen groot -Zolang mijn baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk
|
||||
|
||||
voor sommige medemensen geldt:
.....je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.....
|
||||
|
||||
Jouw adem is als mijn wind.
|
|
||||
|
||||
- zo niet dan toch
- als het niet past, dan maak je het passend |
|
||||
|
||||
misdragen is ook een vorm van gedragen
minpunten zijn ook punten
|
||||
|
||||
Ik heb aan zoveel dingen schijt dat ik stront te kort kom......
|
||||
|
||||
Sjampoo: "Webers met insectie"
|
|
|||
|
|||
Wat nie past word gelast
Hoe witter hoe bitter He du geile puppe, zieh mal das höschen runter. Godsamme zeg
|
||||
|
||||
Quote:
Erg toepasselijk weer.... dat jij dit post :p
|
||||
|
||||
Quote:
hihi :biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
Als de nood het hoogst is, is het tijd om de krenten in de pap te fleppen.
Vroegah, toen je nog geen bereik had om naar huis te belle.
Passat Variant GT VR6 Last edited by ErrupVW : 22-09-2004 at 16:15. |
|
||||
|
||||
als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
en beter duur dan niet te koop |
|
||||
|
||||
Quote:
Zie daar het nut van de wegmarkeerders!!!
|
||||
|
||||
Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden
Sit net yn noed, alles komt goed (fries gezegde) Volksforum.... everytime a good time!
|
||||
|
||||
Quote:
Die is ECHT goed, loop nog wel eens tegen dat soort situaties aan op me werk. Ik ga em ff onthouden
|
||||
|
||||
tis jammer dat het zo moet, maar tis mooi dat het zo kan!
De baas wil even met je praten maar doe je jas alvast maar aan...
Last edited by Split52 : 23-09-2004 at 00:10. |
|
||||
|
||||
Als ge t nie meer wit...pur en kit!
Evaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan. Wie het laatst lacht...denkt het traagst Aan alle studenten: wordt bokser, meer kans op slagen! Niemand is perfect, maar bij sommigen valt dat gewoon meer op Dit zijn mijn principes. Als ze je niet bevallen, heb ik nog wel andere De toekomst is ook niet meer wat het geweest is Veel mensen verlangen naar een toekomst zoals vroeger Als niets zeker is, is alles mogelijk Heb jij ook zo'n hekel aan retorische vragen?
|
||||
|
||||
"In principe wel, maar in feite niet"
"Wat duurt dat toch langzaam!" Goede openingszin bij versieren: "Ben je zwanger?" - "Ja, leuk hè?" (foute boel) - "Nee, zeg hoe kom je daar nou bij?" PETS voor je harses (ook foute boel) "Een goed begin is het halve werk..... Ik hou niet van half werk" "De aanvang begint te starten" |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
waar technisch inzicht ophoud, daar begint ducktape en ijzerdraad
ik ben zo geil, ik ken me eigen wijf wel naaien als ik zo lelijk was als jij, dan ging ik met mijn reet omhoog lopen lekkere tieten zijn echt lekker je mot zuipen tot de pijngrens mijn banden zijn zo dun, ik kan de lucht zien zitten |