|
|||
|
|||
Veel warmte van onder het stuur uit?!?
Hey mensen,
Ik heb nu sinds 1,5 week een Golf III uit '95 en het is me erg opgevallen dat er erg veel warmte van onder het stuur/bij de pedalen vandaan komt. Je voelt echt een warme stroom omhoog komen, alsof je boven een verwarming hangt. De interieurdelen onder het stuur voelen ook warm aan. Je snapt wel dat dat in dit weer, niet bepaald ideaal is Is dit normaal? Heeft de Golf gewoon "slechte" warmteisolatie vanuit de motorruimte of is er iets behoorlijk mis? De watertemp. staat altijd mooi in het midden en ik merk verder niks tijdens het rijden of in het lopen van de motor. Thx alvast, Grtz Tim |
|
||||
|
||||
ik heb daar geen last van met mijn type 3, dus dat zit niet helemaal goed,
|
||||
|
||||
werkt de verstelling wel goed van de knoppen? niet dat die op de voeten staat te blazen?
met mn jetta heb ik nergens geen problemen mee
|
|||
|
|||
Quote:
Nee dat heb ik meteen gechecked, die staat uit en als ik hem aanzet op de koude stand, komt er ook "koele" lucht uit, zeker niet warm genoeg voor de warmte die ik voel... echt bizar! |
|
||||
|
||||
dat is wel erg raar dan. dan zou je eens moeten kijken of de hitte schiltjes nog er onder zitten einigste wat ik me zo kan bedenken.
|
|||
|
|||
Iemand misschien een voorbeeld foto van wat ik wél hoor aan te treffen?
|
|
|||
|
|||
Niemand een foto voor me?
Ik heb wel eff gekeken en kan niet zo veel bijzonders/afwijkends ontdekken. Wel zie ik dat er in het midden van de motorruimte (onder de ruit dus), 2 dikke bouten zitten, waarvan er 1 mist ?!? Ook heb ik gemerkt dat het nu met het koelere weer veel vinder warm is, maar dan nog... ik blijf het vreemd vinden. |