![]() |
|
||||
|
||||
![]() He nog niemand in t vrijdag topic vandaag!?
Klieder ik er maar wat bij weer ![]() Vanavond beginnen we met het opbouwen van een feesttentje van 55x20mtr, kunnen we volgende week weer eens een pilsje dringeken met 1500 anderen als we klaar zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dit is/was weer de 1e vrijdag na mijn vakantie. Feestej is goed verlopen
![]() ![]() Vanavond weer motor-rijles om 19:00u, heb er weer zin in ![]() De groeten
|
||||
|
||||
![]() Ghehe lekker thuis
![]() Volgende week weer aan de bak!
|
|||
|
|||
![]() EIN-DE-LIJK weekend.. Zometeen naar een feest van een collega
![]() ![]() Morgen we nieuwe ride ophalen ![]() ![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Eingelijk weekend! Morgen een mooi setje velgen ophalen en monteren, resultaat zal geplaatst worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor de afwisseling hing ik donderdag en gisteren keihard boven de plee, was voor de verandering ziek zwak en vooral heel erg misselijk.
Last edited by Edward : 29-08-2009 at 10:48. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beterschap ! |
|
||||
|
||||
![]() Pfff, ff het stof er af blazen..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is het alweer vrijdag?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha pff was weer een "drukke" week...
De nieuwste Audi RS6 en Hummer H2 SUT gefotografeerd (check gerust mn site ![]() Site bijgewerkt etc etc etc.... Komende dagen: Zaterdag en zondag: Laatste rally 2009 (Rally Hengelo) Maandag dinsdag: Milaan EICMA (soort van grote AutoRAI, maar dan met motoren) Rick |
|
||||
|
||||
![]() Zou ook wel naar Milaan willen, maar eerst een rijbewijs A maar eens halen de 17e
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik wil ook wel naar Milaan, maar dan het liefst in m'n eigen ride en via alle bergpassen !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja man als ik zo een bus had als jij zou ik ook niet thuis zitten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hahaha
![]() Vette ride! Rick |
|
||||
|
||||
![]() Cruisen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Normaal gesproken zou ik iemand die graag met een bus door bergpassen rijd voor gek verklaren, maar in dit geval kan ik het helemaal voorstellen! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() eerste week bij mijn nieuwe werkgever zit er al weer op
![]() vanavond bier drinken............ gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk weer weekend
![]()
|
||||
|
||||
![]() Pff bijna weekend, gelukkig. Kan ik eindelijk achter die supertrage gr**PC weg hier!