![]() |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik mijn golf verkocht heb zet ik bij deze nog wat onderdelen te koop die ik nog heb liggen
1500cc JB blok. uit een sloop Jetta 75 euro 4 Bak ook uit een sloop Jetta 50 euro Waterpomp van JB blok 10 euro Uitlaatspruitstuk 10 euro Luchtfilterhuis 10 euro Startmotor 40 euro Vliegwiel 20 euro Afgedraaid vliegwiel van Bolku nog nieuw/ongebruikt 75 euro Brandstoffilter Origineel VW 15 euro Prijzen zijn allemaal vraagprijzen!! een bod is altijd welkom! Meer foto's kunnen gemaakt worden Gr. Ivo Last edited by Iv0 : 24-07-2009 at 18:43. |
|
||||
|
||||
![]() hey hallo,
heb je de hoekkapjes er ook nog bij? met de chrome lijsten eromheen? mvg, robert
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Robert Ik heb alleen deze gril en helaas geen hoekkapjes.. aan de chrome strips zitten lipjes waarmee je ze bevestigd aan de gril, hiervan missen er ook wat van volgens mij.. |
|
|||
|
|||
![]() waar woon je? Ik wil de gril graag van je overnemen!
tevens, past deze 5 bak ook op een JB blok uit een golf 1? grt, Jeroen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Den Bosch - Noord-Brabant Ja! deze bak past daar op! daar had ik hem ook voor gekocht.. als reserve Je moet hier volgens mij nog wel wat voor aanpassen om van een 4 naar een 5 bak te wisselen maar die info kan ik wel even bij Gijs navragen die heeft al eens een ombouw gedaan.. Last edited by Iv0 : 29-06-2009 at 21:38. |
|
||||
|
||||
![]() Nou vooruit dan
![]() Één schakelstang moet je iets verlengen; ![]() En je dient een andere baksteun te monteren (eentje voor een 5-bak ![]()
|
|||
|
|||
![]() helemaal goed bezig!
maar waar haal ik deze langere schakelstang? en waneer kan ik de gril ophalen? |
|
||||
|
||||
![]() Up!
|
|
||||
|
||||
![]() Ivo, heb je toevallig de motorsteun van de distributiezijde nog liggen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou ik morgen even moeten kijken! zal het even laten weten |
|
||||
|
||||
![]() Die dynamo, hoeveel ampere is die, en heeft die een stekker aansluiting??
|
||||
|
||||
![]() @ Corrado_G60 - Nee heb ik helaas niet meer liggen.. Je zou ff Gijs een PM kunnen sturen die heeft ook nog het een en ander aan onderdelen liggen. Suc6 in iedergeval!
@ Berserker - Ik heb hier een foto (niet echt scherp zie ik nou) voor je hij is 45 Amp.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thx, ga Gijs ff pm-en!
|
||||
|
||||
![]() Schop!!
!! Alles t.e.a.b. !! |
|