|
|||
|
|||
wanneer kunnen we ze gaan bestellen????
Ziet er zeer netjes uit man. Respect voor het werk wat je ervoor doet. |
|
|||
|
|||
Hoihoi
Quote:
Dankje. Zeg maar hoeveel je er wel . Ik zoek nog een teste want. Ik wil hem niet in me cabrio bouwen . Want die wil ik weg doen en iets anders kopen. groetjes |
|
|||
|
|||
scheelt dat ik een uurtje van je vandaan woon .
Maargoed wat zou ik dan ong moeten rekenen ervoor? lijkt me namelijk wel wat voor de ombouw van me golf |
|
|||
|
|||
hoihoi
Quote:
Ooh dat scheld weer . Ik heb geen idee wat ik er voor moet reken. Dus kom even met een bod . Mail of pb even regelen via daar even. Maar duurt nog even voor ie klaar is. want moet hem nog af werken en ga maandag- bouten bestelen . En natuurlijk wegen. groetjes |
|
||||
|
||||
@ SjefG40, post jij eens hoe dat bij jou eruit ziet???
Ben wel benieuwd hoe het bij jou staat
|
|||
|
|||
zie eerste bladzijde, staat een foto bij mij is het precies zo alleen dan de auto in het zwart.
Niet van mijn auto hoor. Die ligt nogsteeds uit elkaar. Vanwege nieuwe motor. En ik ben vanwege werk ver van huis, al dik 3 maanden niet meer bij de auto geweest. Gr |
|
|||
|
|||
dat is het probleem.
Ik heb ook geen flauw idee wat materiaal en de uurloon kost. maargoed proberen wil ik het altijd wel. |
|
|||
|
|||
Hoihoi
Respect voor al je werk. Misschien een idee om het te laten coaten. Ben benieuwd als het echt klaar is. |
|
|||
|
|||
Hoihoi
Quote:
Dankje . is ook een opties ja of spuiten. Maar vindt anodiser look iets mooie staan. groetjes |
|
||||
|
||||
@ Sjef, oke, ik snap hem.
@ topic starter, mooi in elkaar gebakken
|
|||
|
|||
Hoihoi
Quote:
Thnks . Moet maandag eerst naar me werk. Ben het papier kwijt met de maten van de bouten erop. Vanuit daar ga ik bouten enz halen. greetz |
|
|||
|
|||
Hoihoi
Quote:
Ik heb je een pb gestuurd ik hoor het wel . greetz |
|
|||
|
|||
hoihoi
Ik heb vandaag bouten enz op gehaald. Ik ga donderdag bezig met in elkaar bouwen. En kan ik hem mee nemen na huis om af tewerken. greetz |
|
|||
|
|||
Goedeavond
Ik kon het niet laten om te beginen . Dus ben vandaag al begonen met afmonteren. Tot nu toe gaat alles vrij soepel en makelijk . Morgen komt er een nieuwe post hoppelijk- is ie dan qwa bouwen klaar . Vind het echt super mooi geworden. greetz |
|
|||
|
|||
Hoihoi
Ik heb hem vandaag afgemonterd . Me baas was er weg van hij vond het een chill . Vind hem zelf ook erg mooi geworden . Ik heb gelijk voor jullie even foto gemaakt. Afwerken moeten jullie even geduld hebben- 17 de heb ik theorie examen dus moet even goed leren . (R = voor replica) greetz Last edited by Crich : 02-07-2009 at 20:05. |
|
||||
|
||||
Strak hoor
|
||||
|
||||
Erg netjes gedaan !
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
dankje kan niet wacht tot het klaar is . groetjes |
|
|||
|
|||
hallo mensen
Ik heb nog zo'n setje liggen zo als op de eerste afbeelding van pagina 1 compleet met kabels en kogel koppen Heb er 4 keer mee gereden maar wegens beeindigging hobby blijft ie over Als er iemand intresse heeft mail me dan even chevypowers@hotmail.com |
|
||||
|
||||
Netjes kerel! En alles lekker zelf gemaakt.