|
||||
|
||||
Santana / Coupe dilemma!
OF Hier draait het dilemma om... optie 1: Ding laten staan, van Santana dorpels en wielranden (laten) lassen, Santana blijven rijden optie 2: Coupe ophalen, TD inbouwen, verlaging omhangen, remmen omhangen, schoonmaken, rijden & genieten. Hierbij moet de Santana dus weg, ik ga die er niet ook bij opknappen, en gaat dus zonder motor maar met belastingvrij 51kW Diesel kenteken in de bingo. apk tot november Iemand die optie 2 makkelijker maakt en interesse heeft in de Santana? koop je een 87'er TD in duitsland, overbouwen en je bent de man natuurlijk Laat maar horen
|
||||
|
||||
passat is veel stoerder.. kleur ook
|
||||
|
||||
Ik vind de Santana gaver, maar da's persoonlijk, ik vind de Coupe de minst mooie 32b carrosserie variant.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Agree! Kleur is na poetsen (klein stukje gedaan) echt mooi!! Quote:
Dat vind ik dus precies niet, coupe vind ik denk ik mooier, zeker als je de kruiwagenwieltjes door 15x7 vervangt
|
||||
|
||||
Tja smaak he, je moet doen wat je zelf t gaafste vind. Als je de Passat mooier vindt, zou ik m ombouwen. Kun je trouwens niet beter een andere motor regelen, en de Santana met motor verkopen (op Marktplaats)? Denk dat je m dan zo kwijt bent namelijk.
|
|
||||
|
||||
Hm ja kan ook, heb motor en bedrading nodig... vering wil ik ook uit de Santana.
moet ik een redelijk geprijsd TDtje vinden, wel passat anders zit je met de richting van de motor te kloten. ik ga mn ogen eens openhouden voor zoiets [edit] oke, audi 80 TD 59kW zoeken dus Komt inderdaad vermoedelijk met geld etc nog gunstiger uit ook! [/edit]
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius Last edited by Zollie : 21-06-2009 at 15:25. |
|
||||
|
||||
Ik beb het met Arne eens: coupe is de minst mooie (enige nÃ*et mooie) 32B-variant, maar je moet je eigen gevoel volgen?!
|
||||
|
||||
Ik vind het toch echt vreemd dat mensen een 2drs lelijk vinden... iets platter, iets bredere wieltjes, poetsen, strak hoor
net als die op marktplaats (maar zoveel geld gaat er niet naar een auto toe bij mij ) http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...&fta_ind=5&fs=1
|
||||
|
||||
Ik zou het zonde vinden als je de Santana 'sloopt'. Dan kun je die beter in zijn geheel wegdoen en een donorblok zoeken voor de passat.
|
|
||||
|
||||
nou je raadt het al
|
||||
|
||||
Nu ik totaalfoto's van de Santana heb gezien snap ik het beter
Ik heb nog een grille en koplamplijstjes liggen met chrome, interesse? |
|
||||
|
||||
Quote:
van welke smaak? met schuine mistlampjes? heb ik ook nog wel wat van liggen, chrome is alleen altijd zo lelijk... jouwe nog mooi??
|
||||
|
||||
Idd, met schuine mistlampen. Chrome is niet super meer nee...
|
|
||||
|
||||
en klaar om mn blauwe dash in te bouwen ook klaar om TD in te bouwen Ga zaterdag naar duitsland om een 2N bak voor de TD en een 3M bak voor de Diesel op te halen will keep you informed
|
||||
|
||||
Even over de verlaging... meen eens in Fubar z'n topic te hebben gelezen dat de wielophanging van een 32B-coupé afwijkt van de andere carosserie varianten, past dat van de Santana eronder dan? Je hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan mij, maar zou jammer zijn wanneer je je onnodig veel werk op de hals haalt natuurlijk.
|
||||
|
||||
Quote:
nou die heb ik van de coupe al eens eronderuit gehaald, en niks aan het handje hoor! Had t topic ook gelezen, maar de duitse jongens vertelden me dat t onzin was! en heb t dus zelf ff gecheckt! Hij is exact gelijk aan de gewone 32b limousine, behalve het aantal deuren.
1988 T3 Hoogdak postbus -> westfalia 2005 Prius Last edited by Zollie : 22-07-2009 at 09:13. |
|
||||
|
||||
laatste rustplaats... wie onderdelen van een Santana wil hebben moet PM sturen he
|
||||
|
||||
ik heb nog zo'n passat-blok liggen gereviseerd en wel,misschien als we dat beiden hadden geweten??
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor blok? Diesel?? doe maar PM als het n diesel is, die zoek ik nog!! groeten
|
||||
|
||||
ik zk nog wat santana onderdelen, ik heb je een pm gestuurd.