|
||||
|
||||
En we hebben een winnaar!!!
Hier is de winnaar van de 'hoe verneuk in mijn Rallye' contest
Hoe krijg je het voor elkaar om een Rallye Golf zo te verbouwen... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...de&pageNumber=1
|
||||
|
||||
lol Rally TDI.
Ieder zen ding maar geef mij toch maar de "normale" versie Oja en babyblauw in een rally is ook ni echt men smaak. grtz Jel
|
||||
|
||||
op de deuren en achterkant na vind ik hem geweldig.
|
||||
|
||||
Wou net zeggen....zo`n ramp is deze auto toch niet? Ieder z`n smaak, maar deze ziet er toch best netjes uit vind ik.
|
|||
|
|||
zit wel aardig werk in alleen de deuren vind ik jammer de rest kan ik mee leven vrees ik
|
|
||||
|
||||
ik verwachte eigenlijk deze:
|
||||
|
||||
Quote:
Het kan inderdaad nog lelijker
|
||||
|
||||
oei!
|
||||
|
||||
De achterkant vind ik wat jammer, het blauw van 't leer vloekt wat met de lak, maar voor de rest, toppie!
De vleugeldeuren storen me niet eens zo, en het feit dat d'r een TDI in zit maakt hem alleen maar gaver!
|
||||
|
||||
Aan die blauwe rallye is gewoon niks meer origineel. Interieur niet, motor niet, grootste gedeelte van het plaatwerk niet, kleur niet enz....
Als je een Mk2 wilt pimpen pak dan een normale, om er een rallye voor te gaan gebruiken vind ik nogal zonde
|
||||
|
||||
IDD een lelijke bak !! Maarja ieder z'n smaak.
|
|||
|
|||
Quote:
wat is daar mis mee? de auto uit de advertentieis wel erg lelijk qua achterkant en deuren, maar een stukje vakwerk is 't wel!
1984 Golf MkII 5-Drs 1999 Transporter 2.5TDI Last edited by Jan-Jelle : 18-06-2009 at 06:18. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vinnd hem eigenlijk wel okeej. ben geen fan van een niet-origineel dash. maar voor de rest, oke Vains, hoe zien jou auto's eruit? |
|
||||
|
||||
Inderdaad, jammer dat hij veel orginele details mist maar verder is hij wel oke.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beter dan die Rallye, zoek maar eens topic's genoeg over !
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik verbouw misschien niet veel aan mijn auto's, maar dat komt ook mede omdat ik student ben. Ook al groeide het geld mij op de rug dan nog zou ik een rallye golf niet zo gaan verbouwen... Speciaal voor jou zijn hier mijn (ex)auto's Dus laat het commentaar maar komen, ik kan het hebben
|
||||
|
||||
nou, moet gezegd, ze zien er allemaal netjes uit.
(mijn punt was eigenlijk dat er zoveel geklaagd wordt op dit forum.) (het zou veel leuker zijn om te te posten dat je iets moois hebt gevonden en daarna de evt. commentaren af te wachten) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik begrijp waar je op doelt. Maar ik bedoel het niet om de eigenaar af te zeiken (ieder zijn smaak), maar ik vind het doodweg zonde van de rallye omdat dit echt een liefhebbersauto is. En het mag gezegd worden dat deze man wel veel aandacht heeft besteed aan een goede afwerking Ik vind deze stijl een betere keuze:
Bmw e61 530d touring Last edited by Vains : 18-06-2009 at 12:22. |
|
||||
|
||||
ach en zo heb ik ook een tijdje geleden geroepen volgens mij dat ze die kerel met die scirocco "back-to-the-future" ombouw aan z'n ballen op moesten hangen.. het ligt ook maar net aan je dag.
(die rallye hierboven is very nice, indeed!) |
|
||||
|
||||
Hahaha geweldig....
Eerst zag ik de vleugeldeuren... niks mis mee, daar kan ik om lachen Daarna het interieur en dashboard... VER SCHRIK KE LIJK! Enorm zonde om een golf 3 dash daarin te meubelen En vervolgens kwam ik niet meer bij van het lachen toen ik zag wat die vogel in zijn motorruim had geknutseld..... Een fucking T D I in een rallye. Een diesel in een auto die het toppunt van sportiviteit van de golf 2 was in zijn tijd (en nog altijd). WAAR DE FUCK zat je met je gedachte? Een TDI zit in busjes en leasebakken, niet in een rallye. Wat een beunhaas.